Aviseringar
Rensa alla

Uddevalla får landets största bioduk


Ämnesstartare

S3ON: Det är 3D..

Haha no shit men förstod inte vad du menade. 

Storchen84: Dock fortfarande inte VIP-salong. Väljer VIP över bioduk hur stor den än må vara...

Aldrig varit på VIP. Känns lite överskattat. Hur är det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman: Haha okej om du påminner mig nästa sommar så jag jag göra det 🙂

ja! =)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös: ja! =)

Gottans! 🙂


   
SvaraCitera
Paseo

va kul

synd för uddevalla bara att deras bästa invånare flyttade för 2 år sedan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo: va kul

synd för uddevalla bara att deras bästa invånare flyttade för 2 år sedan

Känner man inte mig kan man knappast vara Uddevallas bästa invånare Icke!


   
SvaraCitera
Paseo

patrick bateman:

Känner man inte mig kan man knappast vara Uddevallas bästa invånare Icke!

ledsen att behöva säga det men allt ni har nu är ulrich aka johnny depp o han är endast kul att titta på


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo: ledsen att behöva säga det men allt ni har nu är ulrich aka johnny depp o han är endast kul att titta på

Haha har du träffat honom? Han kanske är trevlig. Ser för jävla rolig ut iaf.


   
SvaraCitera
Paseo

patrick bateman:

Haha har du träffat honom? Han kanske är trevlig. Ser för jävla rolig ut iaf.

jag har pratat med honom han va jättetrevlig men som en helt vanlig människa och inte som något extraordinärt
jag är ganska extraodrinär däremot mmmmm


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo: jag har pratat med honom han va jättetrevlig men som en helt vanlig människa och inte som något extraordinärt
jag är ganska extraodrinär däremot mmmmm

Haha okej, är han medveten om att han ser ut som Johnny Depp?
Hmm. någon som stavar extraordinär fel kan knappast vara extraordinär Icke!


   
SvaraCitera
Paseo

patrick bateman: Haha okej, är han medveten om att han ser ut som Johnny Depp?

det har jag inte frågat pga känner han inte men det finns en facebookgrupp som handlar om att han ser ut som jack sparrow å där har han kommenterat att han föredrar att se ut som jocke med kniven eftersom det är hans inspiration till hans stil mvh f.d förälskad

patrick bateman: Hmm. någon som stavar extraordinär fel kan knappast vara extraordinär

extrauditär nog att erkänna sina brister


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo: det har jag inte frågat pga känner han inte men det finns en facebookgrupp som handlar om att han ser ut som jack sparrow å där har han kommenterat att han föredrar att se ut som jocke med kniven eftersom det är hans inspiration till hans stil mvh f.d förälskad

Där ser man. Jag tror att hans inspiration är Johnny Depp. Ska konfrontera honom nån dag.

Paseo: extrauditär nog att erkänna sina brister

Haha, jag som kom på dig ju.


   
SvaraCitera
Paseo

patrick bateman: Där ser man. Jag tror att hans inspiration är Johnny Depp. Ska konfrontera honom nån dag.

gör det och berätta för mig va han sa. hälsa han att han inte är så snygg om man kollar noga.

patrick bateman: Haha, jag som kom på dig ju.

och jag protesterar inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo: gör det och berätta för mig va han sa. hälsa han att han inte är så snygg om man kollar noga.

Inga problem, kan dock ta ett tag innan jag springer på honom. Ser honom sällan. Nej, bara för man liknar Johnny Depp är man inte nsygg.

Paseo: och jag protesterar inte

Nej men du erkände inte dina brister. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman: Aldrig varit på VIP. Känns lite överskattat. Hur är det?

Nackdelen med VIP är att fåtöljerna är så jävla sköna att en viss risk finns att somna. Gott om benutrymme, utrymme på sidorna, du känner inte att du sitter "trängd", och om jag inte missminner mig (går inte på VIP så ofta+att jag är dålig på att minnas detaljer) så har man två mugghållare. Inte vet jag till vilken nyttaGalen

Är man dessutom vindrickare så kan man ta sig ett glas innan filmen börjar. Tyvärr dock så har jag för mig att vin är det enda dom serverar, samt att det inte är gratis. Har dock bara kört dit, så har aldrig testat, vet därför inte med säkerhet.

En annan nackdel med VIP som egentligen inte är en så stor nackdel är att dom bara kör vissa filmer. Men det gör inte så mycket för dom brukar köra dom populäraste filmerna där.

Jag tycker att det är värt extrapengarna, och jag tycker att alla som går på bio borde unna sig det och testa minst en gång.

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tumme upp


   
SvaraCitera