Aviseringar
Rensa alla

Uddevalla praktiska gymnasium


Ämnesstartare

Någon som vet hur skolan är? Finns det djur där? Är människorna trevliga? Hur är lärarna?


   
Citera
Ämnesstartare

Det är inte en slump att Uddevalla har blivit Sveriges tråkigaste stad under flera år. Dold text: DET ÄR EN HEMSK HÅLA SOM BORDE BRÄNNAS NER TILL GRUNDEN OCH DE SOM BOR DÄR BORDE SLAKTAS.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Oki, kanske överreagerade lite. Har ingen erfarenhet av skolan, lärarna eller eleverna som studera där, men generellt sett så är Uddevalla bajs.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åk inte dit, RS är stora där! De kommer knacka på varje dag och vilja sälja sina tidningar! [cry][cry][cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

men generellt sett så är Uddevalla bajs.

Ah, kanske, men jag ska bara plugga där, inte bo. Om det nu blir så! [no-no]

Rödingajävel:

Åk inte dit, RS är stora där! De kommer knacka på varje dag och vilja sälja sina tidningar! [cry][cry][cry]

Har varit medlem i RS en gång i tiden, tycker att de är ganska trevliga att babbla med när de kommer med sina tidningar. [blush] Fick en kram av en jättesöt tjej en gång, hade fått stånd om jag var man. [blush][blush] Men hur som helst är det inte i Uddevalla jag ska bo.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Det är inte en slump att Uddevalla har blivit Sveriges tråkigaste stad under flera år. Dold text: DET ÄR EN HEMSK HÅLA SOM BORDE BRÄNNAS NER TILL GRUNDEN OCH DE SOM BOR DÄR BORDE SLAKTAS.

Sant!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Har varit medlem i RS en gång i tiden, tycker att de är ganska trevliga att babbla med när de kommer med sina tidningar. [blush] Fick en kram av en jättesöt tjej en gång, hade fått stånd om jag var man. [blush][blush] Men hur som helst är det inte i Uddevalla jag ska bo.

Haha, har du? [bigsmile][bigsmile][bigsmile]

De är typ vänstern Jehovas Vittnen. Skriver man på en protestlista mot något eller på något sätt hintar om var man bor så skickar de tidningar och ringer dig tills du dör typ. De ska alltid sälja sina tidningar och göra reklam för sig själva i allt de är med i, de försöker "kuppa" våra arrangemang, osv. Hatar dem. Hade jag fått bestämma hade vi typ förbjudit dem att delta på våra grejer. [crazy]

På 30/11 i Lund 2008 kom de med egna banderoller (fast ingen annan hade det) och megafoner, och i megafonerna började dem skrika order åt folk om vad man skulle och inte skulle göra (trots att de inte ens varit med och arrangerat). Slutade med att folk slog sönder deras grejer och jagade bort dem. 😛

Edit: Söta tjejer som kramas låter ju dock trevligt. Grattis. [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajävel:

Haha, har du? [bigsmile][bigsmile][bigsmile]

Mmh. [blush]

Rödingajävel:

De är typ vänstern Jehovas Vittnen.

Ja, det var därför jag slutade. Läskigt med sekter. [sad]

Rödingajävel:

Edit: Söta tjejer som kramas låter ju dock trevligt. Grattis. [cool]

Ja, jättetrevligt. [blush] Blev lite lesbisk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Mmh. [blush]

Tainted for life. Kan inte prata med dig längre. [shake][shake][shake]

Geigerzähler:

Ja, det var därför jag slutade. Läskigt med sekter. [sad]

Ja, usch. [crazy] Har en polare som fick ett samtal från dem när han flyttade för att han skrivit på nåt för skitlänge sedan, de frågade om han ville starta upp en partiklubb på sin nya ort. Haha. Obehagligt. [bigsmile]

Geigerzähler:

Ja, jättetrevligt. [blush] Blev lite lesbisk.

Förstår det. [cute]


   
SvaraCitera

Säger du ett ord så kommer du få smisk i rumpan av läraren -_-


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajävel:

Tainted for life. Kan inte prata med dig längre. [shake][shake][shake]

[cry][cry]

Rödingajävel:

Ja, usch. [crazy] Har en polare som fick ett samtal från dem när han flyttade för att han skrivit på nåt för skitlänge sedan, de frågade om han ville starta upp en partiklubb på sin nya ort. Haha. Obehagligt. [bigsmile]

Ahhaha, usch. [sad]

SwedenLand:

Säger du ett ord så kommer du få smisk i rumpan av läraren -_-

IIII rumpan?! Hur går detta till?


   
SvaraCitera

Geigerzähler:

IIII rumpan?! Hur går detta ti

kanske hon/han ta av dina byxor?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SwedenLand:

kanske hon/han ta av dina byxor?

Och särar på mina skinkor?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

men jag ska bara plugga där

Men; Du kommer vistas i Uddevalla och träffa folk från Uddevalla [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Men; Du kommer vistas i Uddevalla och träffa folk från Uddevalla [sad]

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varthän ska du bo då om man får fråga?

Kan ta reda på mer om intresse finns, har kontakter inom Uddevalla.


   
SvaraCitera