Aviseringar
Rensa alla

Uhh, mänskligheten...


Ämnesstartare

iosib:

det dör 153 000 människor varje dag

Va? Dör de folk varje dag? Shit.. vilken uppenbarelse.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ogge <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

/care


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oggelgoggel:

Gråter av skratt [love]


   
SvaraCitera

Behandlingshem verkar vara väldigt hemska, skulle aldrig låta dem låsa in mig där.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

Hur fan kan man göra nåt sånt där och samtidigt leva med sig själv. Han och alla andra förtjänar inget mer än ett nackskott på plats, ingen jävla rättegång eller nåt, de ska bara rensas ut ur samhället.

Varför skulle denna våldtäktsman vara hemskare än någon annan? Det är ju psykvårdens ansvar att se till att tjejen mår bra, och de hade de uppenbart failat med.

Sen när aftonbladet får reda på det ska de såklart sälja storyn som "zOMG, våldtäktsmannen fick henne att ta livet av sig!!!1" för det blir mer intressant än en artikel som kritiserar psykvården.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tramsnisse:

Varför skulle denna våldtäktsman vara hemskare än någon annan? Det är ju psykvårdens ansvar att se till att tjejen mår bra, och de hade de uppenbart failat med.

Sen när aftonbladet får reda på det ska de såklart sälja storyn som "zOMG, våldtäktsmannen fick henne att ta livet av sig!!!1" för det blir mer intressant än en artikel som kritiserar psykvården.

Du får gärna citera där jag menade att denna våldtäktsman är hemskare än någon annan. [rolleyes]

Okej, så vad ville du ha ut av ditt inlägg?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oggelgoggel:

- Naklok ploplot tolot klocknock n'gack wackmok

Mwhaha[love]


   
SvaraCitera

oggelgoggel:

- Naklok ploplot tolot klocknock n'gack wackmok

[bigsmile][love]


   
SvaraCitera
Hando

oggelgoggel:

- Naklok ploplot tolot klocknock n'gack wackmok


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oggelgoggel:

Naklok ploplot tolot klocknock n'gack wackmok

Ad_Hoc:

Naklok ploplot tolot klocknock n'gack wackmok

mjölk:

Naklok ploplot tolot klocknock n'gack wackmok

Hando:

Naklok ploplot tolot klocknock n'gack wackmok


   
SvaraCitera
Issen

Det som jag ser de hemska i är grejen med att ens diskutera att lägga ner fallet.

Hemsk historia ja, är den sann vilket jag inte betvivlar så är det ännu hemskare, och om mannen är skyldig ska han förstås bli dömd.
Att personer i tråden börjar skriva skit om personen som sägs ha utfört det är helt fel ute, det är inte han som gjort felet som denna artikel handlar om, och dessutom är han inte dömd och därmed inte skyldig ännu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera