Aviseringar
Rensa alla

Uhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhu


Ämnesstartare

Förlåt att jag förpestar er fina lördagsnatt, men i denna tråd ska vi tala om hemska men ack så perfekta män som lämnat sina sambos.
Eller nej vi ska tala om glada saker här.
Ni ska muntra upp mig allt vad tygen håller för nu mår jag illa i hela själen.
Annars finns risken att jag börjar mörda alla snygga män.

Image


   
Citera
Ämnesstartare

Förstår inte riktigt, varför just snygga män?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dekadent:

Förstår inte riktigt, varför just snygga män?

för att det var en snygg man som startade allt detta

gör nu som jag säger [cry]


   
SvaraCitera

Skiter vväl ia alla snygga män! men det är sybd att du ska gå runt o mörda. Så en glad sak är att det snart är nytt år så man kan glömma dettat helvetesåret och börja om på mytt!! Eller nåt. Dessutom visade det sig att min katt är frisk!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Dessutom visade det sig att min katt är frisk!

[party] det var kul att höra!

och ang det nya året så betyder det bara att vi är ännu ett år närmre graven, hängbröst, klimakteriet och inkontinens.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han är en jävla idiot som sätter dig i situationen att behöva vara orsak till otrohet för att få det du vill ha. Ovärd kille egentligen. Skit i honom.

Försök att må bättre själv! Det är lättare ju bättre man mår - ju mindre man har på spel. Då kan man njuta och försöka göra mer utan att riskera jättedåligt mående, jobbiga situationer som denna (som man kanske dras till av desperation) och onödigt fördömande av andra, med mera.

Har själv mått dåligt och varit med om extrema känslolägen i samband med såna här försök.

Sry om jag tar allt i konstig takt och term. Men en stor del av ens välmående är upp till en själv och ens självförhållande om än inte hela ens välmående. Klart man behöver andra människor, men ändå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vrukt:

ra

Det är sant.
Usch dumma människa.
🙁 men uhuhuhu ändå
Stör mig så mycket på hur perfekt han är!!!! Och hon.
Och känner mig så jävla patetisk för att jag ens noterade att jag har större bröst än hon. Som om det skulle göra någonting bättre. Jag vill inte vara en sådan person :(((


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Stör mig så mycket på hur perfekt han är!!!! Och hon.

Vad för kriterier för perfektion har du, om någon som är villig att både vara otrogen mot sin sambo och försätta den andra tjejen i en elak situation - är perfekt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vrukt:

Vad för kriterier för perfektion har du, om någon som är villig att både vara otrogen mot sin sambo och försätta den andra tjejen i en elak situation - är perfekt?

Nej det var ju inte bra, men vet inte om den hade låtit det gå sådär jättelångt. Men den hade iof flera chanser att berätta om den människan, som den inte tog.
Det var skitdåligt gjort.
Men förutom det så var han verkligen äckligt perfekt. :((((((((


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

De kanske har får ragga på andra osv, öppet förhållande. Iofs svinigt att ej berätta att han har en sambo då och ge falska förhoppningar.

Personen kanske ej såg något sexuellt i det och kände således inget behov att prata om sin partner? :c /vet inget hur det gått till.

Men ja, onödigt att lägga energi på att hata och så [blush] Speciellt den stackars sambon, hon har ju blivit lika illa behandlad som dig och det är mannen som hatet ska riktas mot, han som gjort fel! /fejkharmonisk kvinna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry]


   
SvaraCitera

isola:

det var kul att höra!

Aaa. Eller de trodde hon "bara" hade epilepsi men den detaljen hade ju förstört det glada lite!

Och du förlåt om jag skrev nåt dumt eller okänsligt igår!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Och du förlåt om jag skrev nåt dumt eller okänsligt igår!

Vad skrev du?

El Guaje:

Aaa. Eller de trodde hon "bara" hade epilepsi men den detaljen hade ju förstört det glada lite!

🙁


   
SvaraCitera

Jahapp. Man lämnar av en anledning


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

va


   
SvaraCitera