Aviseringar
Rensa alla

Uldaur släppt! (World of Warcraft)


Håller på att ladda ner den nu [bigsmile]
Hoppas guilden är fett taggade på att börja raida nu igen [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fjantar.


   
SvaraCitera

Min realm ligger nede D: Jag måste träna fishing! Jag måste ha fler mounts! Jag måste achievement-hora!


   
SvaraCitera

KamikazeTomten:

Har just fått ner nya VoA bossen 10 man. Droppar valor emblems och t7.5 items om någon WoW nörd är intresserad.

Finns det en ny VoA-boss? Must.. kill


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

misfits:

Finns det en ny VoA-boss?

Japp. Vill du ha tactics?


   
SvaraCitera
zIGGE

Alexandra Algerydh:

Min realm ligger också nere fortfarande. Jefla skit! 🙁

Spelar du på kor'gall? Det finns en tjejj som är 21 år och heter alexandra som spelar shaman i min guild, är det du? 😀


   
SvaraCitera

zIGGE:

Spelar du på kor'gall? Det finns en tjejj som är 21 år och heter alexandra som spelar shaman i min guild, är det du? 😀

Nej va coolt! Haha, tyvärr är det inte jag. Kör warlock på Burning Blade! Kanske är mitt undermedvetna som spelar där hos dig. :O

Nån som gjort nån progress värt att nämnas?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alexandra Algerydh:

Nån som gjort nån progress värt att nämnas?

Vi har dödat 5 bossar i Uldaur hittills, har en liten matpaus nu.

Vad heter din Warlock? Jag spelar också lock!


   
SvaraCitera

KamikazeTomten:

Japp. Vill du ha tactics?

Ja, men det vore trevligt! Mitt guild ska köra lite raider nu och ta ulduar på söndag förhoppningsvis 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Progress går att titta på

http://www.mmo-champion.com/

Ensidia plockade Kologarn 1 minut före oss och Auriaya 7 minuter före oss. Men nu är deras server nere [badgrin] hähä


   
SvaraCitera
Issen

Få mig inte att längta tillbaka till WoW :\


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Issen:

Få mig inte att längta tillbaka till WoW :\

Spelade du seriöst? Man måste ju ha ett mål med sitt spelande, då är det alltid kul!


   
SvaraCitera
Issen

sikkos:

Spelade du seriöst? Man måste ju ha ett mål med sitt spelande, då är det alltid kul!

Oh ja, först till 60, först till 80 på servern, server first sartharion 25 och först med både Mojo och Time Lost Proto-Drake [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

misfits:

Ja, men det vore trevligt! Mitt guild ska köra lite raider nu och ta ulduar på söndag förhoppningsvis 🙂

Tjock boss, fyra adds. En tank tar addsen, en mt:ar boss. Boss kastar chain lightning eller vad det är, ingen fara. Ibland laddar han upp en tjock AoE som tar ett tag så raidet som är i melee har förvarning att backa undan.

En av addsen blir större och ger massa skada stegvis vid tillfälle, dps:a ner den fort som attan. När den är död så spawnas en ny add på direkten som off tank måste plocka upp. Upprepa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Issen:

Oh ja, först till 60, först till 80 på servern, server first sartharion 25 och först med både Mojo och Time Lost Proto-Drake [blush]

Okej[smile] Server frist Sarth 25 eller Sarh 25 3d?

Nu är man lite smått sur.. flera europeiska servrar är nere och USAs är uppe. Det känns som att USA kommer plocka allt först denna gången.

Trots att de är lite korkade och inte förstår att det är de som har fördel med att komma igång tidigare.


   
SvaraCitera