Aviseringar
Rensa alla

Ulla som ville Knulla


Ämnesstartare

Det här är min första sexnovell. Hoppas ni tycker om den, det gör jag iallafall [y]

Första natten jag drömde om henne var i mitten av oktober. Hon stod där med sitt långa blonda änglalika hår som nådde ner till midjan. Hon log ett inbjudande leende mot mig och sträckte fram handen. Jag vaknade med ett praktfullt stånd.

Ingen av de följade nätterna drömde jag om den underbara flickan, men en vecka senare på en lördag efter att jag hade sett en porrfilm kom hon tillbaks. Vi stod nakna i ett badrum, hennes vita hud lyste till kontrast till de svarta kakelväggarna. Hon log sitt leende ännu en gång mot mig och sa:
”Trevligt att möta dig igen, Jonas. Jag har saknat dig”
Hon sträckte inbjudande fram sin hand precis som hon hade gjort en vecka innan. Jag sträckte långsamt fram handen. Jag vaknade av att min pappa smällde igen ytterdörren, han skulle jobba idag igen även fast det var söndag.

Den tredje gången jag drömde om henne var redan nästa natt, och vi stod fortfarande mitt emot varandra i det svarta badrummet med endast ett badkar bredvid oss. Hela dagen hade jag funderat på vad denna gudomligt fina flicka kunde heta, säkert ett perfekt namn. Jag frågade.
”Ulla heter jag” svarade hon med sin vackra och klara röst.
Nu visste jag att hon var perfekt så jag tog tag i hennes hand och vi satte oss i det vattenfyllda badkaret. Med en lysten blick från mig visste hon att jag ville massera henne så hon vände sig med ryggen mot mig. Med mjuka tag smekte jag hennes hår som slingrade sig ner längs axlarna och fortsatte till vatten ytan där det spred sig mot vattnet och kittlade min mage. Mitt stånd bevisade att jag ville tränga in i henne. Mina mjuka tag i hennes hår blev hetsigare och hon andades våldsamt. Jag började massera hennes skinkor under vattnet, dem var mjuka och fasta på samma gång.
”Ta mig Jonas” viskade Ulla med en intim röst.
Hon ställde sig på alla fyra frivilligt med sin anus riktat mot mig. Det var helt nytt för mig för jag hade inte ens sagt ett ord till någon tjej förut, men jag visste att jag ville det. Att det här var en dröm hade jag helt glömt bort. Jag särade på hennes skinkor och trängde försiktigt in i hennes ringmuskel. Hon stönade högljutt medans jag kände att jag höll på att komma. Snabbt drog jag ut min penis, vände på henne och sprutade ut sperman i hennes ansikte. Hon skrattade så att det ekade i badrummet och ropade att hon också höll på att få orgasm, så jag trängde in i hennes slida och stötte min penis ut och in samtidigt som jag hårdhänt masserade hennes bröst. Hennes bröst var de största jag någonsin sett. Bröstvårtorna var styva under mina fingrar. När hon ropade mitt namn om och om igen så visste jag att hon hade kommit. Jag vaknade med händerna kupade i luften framför mig och min mage var helt kladdig av sperma.

Två dagar senare drömde jag om Ulla igen. Tack vare Ulla hade jag blivit modigare med tjejerna i klassen, jag hälsade alltid på dem genom att tafsa dem lite på rumpan. Vissa gillade det, vissa inte. Den här gången stod vi mitt i centrum och en massa folk myllrade omkring oss. Alla var helt nakna.
”Åh, Jonas, jag har väntat på dig så länge!” stönade Ulla och log kåt åt mig.
Jag började ta på hennes kurviga kropp och hon började utforska min kropp, uppifrån och ner. Hon började smeka mitt bruna lockiga hår och kysste samtidigt passionerat mina fuktiga små läppar. Sen fortsatte hennes händer ner längs min smala, spinkiga kropp. Tillslut nådde hon fram till huvud målet, mitt hårda könsorgan som längtade efter att få komma. Hon tog ut tungan och drog den ner längs min långa kropp, ända ner till min penis. Försiktigt började hon leka med den med sin tunga. Jag kände hur jag blev kåtare och kåtare och jag stönade högt. Folk runt omkring kastade avundsjuka och kåta blickar på oss. Jag ville att Ulla också skulle få ha det skönt så jag la mig ner med henne efter mig. Vi började utföra den klassiska 69:an. Hon sög av mig och runkade av mig om vart annat medans jag pullade henne med två fingrar. Hennes slida var väldigt våt så det var en enkel match för mina fingrar att glida in i henne. Äntligen kom vi båda samtidigt. Jag sprutade ut min sats på några som gick förbi och hon fick en ordentlig fontän orgasm. Svettiga låg vi och omfamnade varandra med kladdiga könsorgan. Jag svor högt när jag vaknade med mitt prakt stånd igen. Jag gick in på toaletten i min och pappas lägenhet. Solen höll på att gå upp när jag runkat färdigt och hela badrumsgolvet var fyllt med sperma. Jag skulle lugnt hinna ta bort det innan pappa kom hem, sent ikväll.

Det tog en hel månad innan jag drömde om henne igen. Jag hade blivit populär bland tjejerna och killarna i skolan på grund av mitt perversa beteende. Ulla såg lycklig ut över att se mig igen och den här gången hade hon tagit med sig ett par tjejer som satt bakom henne och kastade kåta blickar åt mitt håll.
”Jag har saknat dig och din enorma kuk!” utbrast Ulla där hon och tjejerna satt på den ensamma sängen i ett rosa rum med sexleksaker av olika sorter. Deras sätt att le fick mig att bli kåt och jag satte mig med dem i sängen. Mina ögon följde längs deras nakna kroppar. Genast började de smeka hela min kropp. Njutandes tog en av tjejerna upp en dildo som hon började onanera med. Ulla särade på mina ben där jag låg på rygg på kanten av sängen. Hon förde in min kuk i hennes ljuva fitta som var våt av upphetsning. En annan tjej satte sig med särade ben på mitt ansikte och jag började slicka hennes klitoris och blygdläppar. Jag hörde fnitter och stön från tjejen med dildon och jag förstod att hon hade sex med den fjärde tjejen. Detta gjorde mig ännu mer upphetsad så jag kände hur jag höll på att få en riktigt stor orgasm. När jag var nära började Ulla flämta högljutt och häftigt drog jag ut min penis ur hennes slida och min sats sprutade ut över alla och runt om i hela rummet. Tjejerna började slicka av sperman från varandras kroppar. Jag blev kåt ännu en gång och bestämde mig för att komma inuti Ulla så jag trängde mig in i henne på nytt. Hon log förtjust över denna överraskning. Hon juckade hårt mot mig samtidigt som hon slickade av tjejen som jag hade slickat tidigare. Precis när jag kom vaknade jag och jag kände på mig med en sorgsen min att jag aldrig skulle drömma om Ulla och hennes kompisar igen. Jag hade dödat henne med min sexuella utstrålning. Dags att börja knulla riktiga människor!
Slut


   
Citera
Ämnesetiketter
Tyrael

jonas93:

Jag sprutade ut min sats på några som gick förbi

Overkligt blev så avtänd att alla ljus i rummet släcktes


   
SvaraCitera

jonas93:

Ulla som ville Knulla

FAIL [bigsmile]


   
SvaraCitera

jonas93:

vände på henne och sprutade ut sperman i hennes ansikte. Hon skrattade så att det ekade i badrummet och ropade att hon också höll på att få orgasm

What the F?
"Haha du sprutade sperma i ansiktet på mig! Yeeeey"


   
SvaraCitera

kallprat:

What the F?
"Haha du sprutade sperma i ansiktet på mig! Yeeeey"

HAHAHAHA


   
SvaraCitera

jonas93:

Jag hade blivit populär bland tjejerna och killarna i skolan på grund av mitt perversa beteende

Lol. Sen när fan blir man populär av att vara pervers?


   
SvaraCitera

Orkade ej läsa, het rubrik osv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exkrement:

Sen när fan blir man populär av att vara pervers?

Testa och se.

Det värsta som kan hända är att du får med farbror blå att göra


   
SvaraCitera

Ankan3:

Testa och se.

Nej tack.


   
SvaraCitera