Aviseringar
Rensa alla

Ullared


Ämnesstartare

För det första vet jag inte om Ullared speglar den genuina svenska shoppingkulturen. När jag tänker på shopping så går mina tankar jag på fjotisar på söder som tror dom har mer pengar än dom har. Ullared är nog mer för socialdemokrater och annat löst folk. Men jag kan inte sluta kolla, jag älskar white trash/sossesubkulturen.
Vad tkr ni?


   
Citera

Har i alla fall varit där en gång, köpte chokladkulor, inget mer. Vill aldrig dit igen. Programmet är lol.


   
SvaraCitera

Anticimex:

För det första vet jag inte om Ullared speglar den genuina svenska shoppingkulturen.

XD


   
SvaraCitera

Programmet är på manus. Punkt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är uppvuxen med typ enbart Ullaredkläder. [party]

Gud, så jag avskyr det där stället.


   
SvaraCitera

KJELL[love][cheers]


   
SvaraCitera

Ullared är awesome (inte programmet utan stället). [no-no]


   
SvaraCitera

Man är nästan lite sugen på att resa dit i sommar och bedriva lite Socialantropologiska studier... [ops]


   
SvaraCitera

Anticimex:

socialdemokrater och annat löst folk.

[rolleyes]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Ser inte på programmet (mest för att femman inte fungerar på tv:n annars skulle jag sitta klistrad[blush](nej orkar inte webb-tv, laggar)
men att handla på Ullared är rätt kul. Har varit där en gång, man kom in som i trans. Haaaaandla, slööösa mumlade shoppingzombiesarna.


   
SvaraCitera

altlså jag fattar inte. är det en serie som handlar om när folk handlar bara?


   
SvaraCitera

retstickan:

altlså jag fattar inte. är det en serie som handlar om när folk handlar bara?

fattar nada indeed


   
SvaraCitera

Var där en gång bara för att, jag och 4 kompisar tog en Road trip från kungbacka dagen efter att vi hade varit där på fest.

Ni fattar itne hur hemskt det var att komma dit galet bakis och mötas av alla CRAZY PEOPLE och sjukt mycket grejer överallt!

dessutom fanns det inte ett skit att äta. jag är vegetarian och bojkottar ställen som burger king och mcdonalds och snabbmat i sig är helt enkelt inte min grej. så det slutade med att jag köpa världens äckligaste veggie burger på ett gatkök som jag slängde efter en tugga för att den var så motbjudande

jag köpte 10 flaskor shampoo, inget mer.[y] ullared [cry]


   
SvaraCitera

retstickan:

serie som handlar om när folk handlar bara?

dom campar väl också och grejer


   
SvaraCitera

Jag ser på det! Jag kan verkligen inte få nog utav Morgan. Han borde få en egen tvserie efter det här. Tycker han är kanonkul!


   
SvaraCitera

Postlapsaria:

jag köpte 10 flaskor shampoo, inget mer.[y] ullared [cry]

JAG VILL TILL ULLARED :D. ska fråga mina kompisar om vi kan åka dit.
men WT-människor brukar inte direkt vara de snällaste mot mig :P. lr jag har nog bara fördomar iof..

kinks:

dom campar väl också och grejer

måste titta på det :>.


   
SvaraCitera