Aviseringar
Rensa alla

"Ultimata" kroppslängden?


1750 mm.


   
SvaraCitera

tevepro:

bolt är faktiskt längre än de flesta sprinters. Det handlar inte bara om längd utan mer muskelmassa. att man är lång är ingen garanti för att man har mer muskelmassa eller är snabbare. 

ja this. igen.
ett av de vanliga misstagen de flesta verkar göra är att tro att längd är synonymt med styrka. de som sysslar med exempelvis kickboxning kan berätta att det ofta är de korta som är bäst på sporten. längd har inte att göra med muskelmassa.


   
SvaraCitera

Alla. 
Kort är gött. Långt är gött. 


   
SvaraCitera

Ööööööh 194. 


   
SvaraCitera

Jag är en tjej på 155 cm. personligen tycker jag att mina tjejkompisar ska vara max 165, annars blir det så himla fail när man står i en grupp, lixom.. tjej, tjej,tjej,tjej oj oj oj kort tjej!, tjej, tjej. fattar du? 

killar vill jag ska vara lite längre än mig, men absolut inte för mycket! vill lixom kunna nå upp till läpparna om vi ska kyssas. vill inte heller att han ska se ner på mig för mycket. kan ju göra ont i nacken/ryggen. nej men kanske 170.. vet att det är kort för en kille men ah, som sagt.. min åsikt!


   
SvaraCitera

håller helt meddig  grabben


   
SvaraCitera

Medellängden är väl bevisligen den ultimata längden? Galen


   
SvaraCitera
lsak
 lsak

Tickstart:
Medellängden är väl bevisligen den ultimata längden? Galen

Men det genomsnittliga utseendet är inte det ultimata Skeptisk
EDIT: eller..?


   
SvaraCitera

tyckr 160 e ultimata längden på tjejer
egentligen 150-165 typ.. gillar korta :$

fast en gång gick ja runt med en som va 150 å de kändes verklige som att ja va ute med min dotter :S men de va kanske lite hennes personlighet o typ att de va ganska mycke folk ute me sina barn där :S

på killar är 193-194 de absolut ultimatat!

meeeeeeeeeeeeeen

korta killar verkar gladare :S?


   
SvaraCitera

lsak:

Men det genomsnittliga utseendet är inte det ultimata Skeptisk
EDIT: eller..?

hm.. Ne det är klart.


   
SvaraCitera

Fasiken: korta killar verkar gladare :S?

va? tycker såna under 180 e oftast gnälligare Rodnar


   
SvaraCitera
reben

188 tkr jag e snygg längd


   
SvaraCitera

kakakaka:

va? tycker såna under 180 e oftast gnälligare Rodnar

va :O 

tänker typ alltid att dom har finare leende o typ stora ögon o typ glada människor Rodnar 
har nog bara träffat glada o trevliga såna :$


   
SvaraCitera

vad jag tycker: som tjej 165-175, som kille 185-190. 


   
SvaraCitera

jag har själv alltid önskat att jag var typ 170 pga har påverkats av att jag jämt fått höra att jag är så liten blabla. men gillar man inte klack får man acceptera sin längd. såäre.


   
SvaraCitera