Aviseringar
Rensa alla

UM-appen


Ämnesstartare

När kommer den?


   
Citera
Lounge

hoho var eee deeeeeeen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ikväll


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

umnappen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad ska man med en app till? [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:

Vad ska man med en app till?

Hallå det är 2012 ju man måste ha en app!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dvärgkastarn:

Hallå det är 2012 ju man måste ha en app!!!

Mobilerna har så stora skärmar idag med hög upplösning så bara köra direkt i webbläsaren


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:

Mobilerna har så stora skärmar idag med hög upplösning så bara köra direkt i webbläsaren

Och så var det det här med ironi ja...

Men ja, man behöver egentligen ingen app om man kan få sin sida att se bra ut i mobilens webläsare, men tyvärr är det få som lyckas med detta. Sen så antar jag att det kan vara bra med notifieringar när man får pm eller nåt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dvärgkastarn:

Men ja, man behöver egentligen ingen app om man kan få sin sida att se bra ut i mobilens webläsare,

Det som inte fungerar perfekt i webbläsaren i Android 4.0.4 som jag märkt är att gardinera till knapparna högst upp i menyn är svåra att få fram. I safaris i iOS 5.1.1 har jag inte stött på några problem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:

Det som inte fungerar perfekt i webbläsaren i Android 4.0.4 som jag märkt är att gardinera till knapparna högst upp i menyn är svåra att få fram. I safaris i iOS 5.1.1 har jag inte stött på några problem.

UM funkar rätt dåligt i Opera Mini har jag märkt, men det är det många som gör. Synd, för jag gillar den i övrigt.

Får oftast UM att funka bra i standardwebläsaren, men det finns ju rätt många sidor som knappt går att läsa i mobilen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dvärgkastarn:

Opera Mini

Vilken plattform kör du det på?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:

Vilken plattform kör du det på?

Android 2.3.4.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dvärgkastarn:

Android 2.3.4.

Ganska gammal version, klarar inte telefonen Android 4.0 minst?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:

Ganska gammal version, klarar inte telefonen Android 4.0 minst?

Jo, men fittprogrammet man behöver för att uppdatera finns tydligen inte till Linux så jag har inte orkat bry mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dvärgkastarn:

Jo, men fittprogrammet man behöver för att uppdatera finns tydligen inte till Linux så jag har inte orkat bry mig.

Brukar gå att installera nya roms direkt från minneskortet, går det inte brukar det gå om man rootar telefonen först.


   
SvaraCitera