Aviseringar
Rensa alla

UM:are är så fina


Ämnesstartare

ja, ni är så jäkla bra. ville ba säga det. puss och tack för att ni finns.
tycker om er.  
 
diskutera hur mkt ni tkr om varandra lr nåt, ge varann kärleksförklaringar å kramas å gosa! varsågoda

Hjärta

tumblr_mzk9j6G0f91smdot9o1_500.gif


   
Citera
Ämnesstartare

um:are har statistiskt sett flera utmärkande drag, både bra och dåliga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tkr om att ni alltid gör mig glad om jag har en dålig dag. kan ba hoppa in i tiny lr skriva lite här och så kmr nån å skriver nåt fint lr roligt lr nåt å rättar till min sinnesstämning.

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aa finns ett par fina. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

subhuman girl:
aa finns ett par fina. 

du är fin

det var du som fick mig att ta initiativet till att skapa denna tråd 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sööt du är, tack. nu gjorde du även min dag bättre. cirkeln är sluten!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"Hjärta"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärta
                                                                    I Hjärta UM:ARE
HjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tkr om att vi är så olika allihop men ändå liksom förenats genom um. vem vet om jag ens skulle lära känna några av er utanför um annars liksom?? å here we are

är glad att jag funnit er Hjärta


   
SvaraCitera

I börjar var um ett jäkla problem att komma in i, man var inte välkommen pga att det finns en viss 'familj' här men sen så sa någon att jag faktiskt har kommit in i um och blitt en del av um vilket gjorde mig jäkligt glad all kärlek till um och personerna som finns där för mig <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svårt att relatera xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tumblr_inline_mfnsihAxwO1qhcemj.gif


   
SvaraCitera
Draug

Vissa är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lisa20088:
I börjar var um ett jäkla problem att komma in i, man var inte välkommen pga att det finns en viss 'familj' här men sen så sa någon att jag faktiskt har kommit in i um och blitt en del av um vilket gjorde mig jäkligt glad all kärlek till um och personerna som finns där för mig <3

Du är en viktig del av um-familjen Hjärta

loquor:
är glad att jag funnit er Hjärta

Detsamma till dig Hjärta

Attitydinkontinent:
"Hjärta"

Hjärta

isola:
Hjärta

Hjärta

Jag är glad att ha funnit er på um, och att ni funnit mig 🙂


   
SvaraCitera