Aviseringar
Rensa alla

UM:are som du träffat


Sen så har jag ju också lyckas hålla mig borta från UM-träffar, kanske känns pinigt + min mor ba, nä men du ska inte gå (en massa anledningar till atj ag inte ska gå).


   
SvaraCitera

Håller mig i skygömman, (skumt, googlade och bara två andra har använt ordet, en sandra och en Nathalie ifrån 2010 & 2011) är det ingen som använder detta ordet verkligen?
Jaja... jag håller mig iallafall i skygömman, bara en på UM som vet hur jag ser ut och vem jag är, bor, ålder, ser ut osv... och hon har inte varit aktiv sedan 2014, jag har lagt upp bilder men de har alltid varit många år gamla/inaktuella ^^
Jag har sett två umare på stan men aldrig hälsat då ena gick på bussen på andra sidan gatan och den andra stod i affären och skulle betala.
De hade dock inte vetat vem jag var ändå och osäkert på om jag skulle hälsa om de var tillgängligare ändå.
Vore alltid roligt att besöka UM-träff men vågade aldrig förr och känns konstigt nu när alla känner varandra redan och är rätt nära-(FB). På UM har det inte varit träff på länge, men ja, skulle nog inte gå såvida det inte hade varit nära till träffen vill säga och att jag "känner" en del sedan innan, då kanske.
Har iallafall aldrig träffat någon privat heller.
Känns rätt skönt att vara anonym men samtidigt har man ju inte kvar gamla kontakter heller vilket man kanske skulle haft om man träffades mer IRL också.
...Kom på att jag sett tre Umare.


   
SvaraCitera

Träffade typ nån


   
SvaraCitera

Det finns en UM:are jag kanske kommer träffa ganska snart... snart och snart kan man definiera men kanske redan under påsklovet. 🙂 Eller inte alls.


   
SvaraCitera

Trevlig-Snubbe:
Det finns en UM:are jag kanske kommer träffa ganska snart... snart och snart kan man definiera men kanske redan under påsklovet. 🙂 Eller inte alls.

Håller tummarna för oss båda att vi träffar nån från nätet snart.. och jag behöver nån o prata med när den dagen kommer Gråter


   
SvaraCitera

SkeletonGirl:

Håller tummarna för oss båda att vi träffar nån från nätet snart.. och jag behöver nån o prata med när den dagen kommer Gråter

Det lär väl inte bli någon träff men ah, det gör inte så mycket men det är ganska kul att träffa på nya människor.


   
SvaraCitera

Crysilis: Håller mig i skygömman

du menar skymundan


   
SvaraCitera

Tickstart:

du menar skymundan

Trodde också först men verkar inte så, det är såklart det ordet men kanske är någon variant jag lärt mig... skygömman.


   
SvaraCitera
theooz

Gick aldrig på någon UM-träff 🙁 


   
SvaraCitera