Aviseringar
Rensa alla

UM-AWARDS 09, TEH RESULTS!


Ämnesstartare

Bara de som är populära som vinner ju.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pelle Pelikan:

Bara de som är populära som vinner ju.

Såklart [party]


   
SvaraCitera
Papper

GENOM MÖRKA SKYAR OCH SOVANDE BYGD
FÄRDAS JAG PÅ ISDEMONRERS RYGGG


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Du är för bra för att vara med [cool]

Charmör där.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ångest med UM-barn.[sad]


   
SvaraCitera
Papper

Årets alis. Angelkica Capotiatatofasfasgsfdx
Fyfanfa
satyava


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ofta inte jag blev typ årets drygaste eller årets manliga attentionhora, fyfan vilket dåligt test, fyfan.


   
SvaraCitera

Angelica Capitao:

Årets UM-par:

Woho!

Vi vann! Vi vann! Vi vann! 😀


   
SvaraCitera

Angelica Capitao:

Årets UM-par:

Woho!

Angelica Capitao:

Årets bloggare:

[bigsmile]

(Åh, vad kul att man kan bli så glad för en löjlig popularitetstävling på nätet [blush])


   
SvaraCitera
Åtta

Blev djupt besviken över att tråden om mitt liv inte blev utnämnd till årets bästa tråd. Tänker aldrig skriva en post med mer än två rader text igen. [sad][sad]


   
SvaraCitera

Angelica Capitao:

Årets manliga UMare:

Tack till min mor för att hon alltid är där, min syster för att hon aldrig är där, Gud för att he's got my back, min svensklärare för att jag vill ha högre betyg och Barack Obama för att han gett mig nytt hopp. YES WE CAN!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

SÅ JÄVLA FALSKT

ALLA RÖSTAR PÅ DE DE GILLAR BARA, ERA FITTSPAMMARE

Håller ju meeed. Skulle ju blivit hälften av dedär grejerna annars [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelica Capitao:

Årets kvinnliga UMare: Violine:

Jag visste inte ens om att det fanns någon sådan tävling, vilken glad överraskning!

uppenbar:

(Åh, vad kul att man kan bli så glad för en löjlig popularitetstävling på nätet [blush])

Ja jag med!! XD

Sluta låsa mig:

ofta inte jag blev typ årets drygaste eller årets manliga attentionhora, fyfan vilket dåligt test, fyfan.

Du kan vara årets vallentuna-grabb!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelica Capitao:

Årets moderator: Stringburka:

[tard]
Fan, och jag som hade ett hopp om UM ändå...

Dold text: (Blev lite röd i ansiktet)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelica Capitao:

Årets kåtaste UMare: Tobbish:

Yay! Titeln försvarad! Trodde inte på det i år... men det är väl bara att tacka skaparna av serien En fyra för tre, Agneta Sjödin (the love of my life från Fångarna på fortet när jag var 4år)... mina föräldrar som såg till att jag överhuvudtaget kom till världen. Och givetvis ett stort tack till de som röstat på mig (trots att inget röstfiskande gjorts under ett ovanligt inaktivt UM-år). Men nu när det blev som det blev känner jag mig nästan lite motiverad att gå för titeln 2009 med. Vi får se hur det blir!

uppenbar:

(Åh, vad kul att man kan bli så glad för en löjlig popularitetstävling på nätet [blush])

Mja, håller med lite! Egentligen är det inte så märkvärdigt, men det känns ju kul att några faktiskt har ens namn någonstans i bakhuvudet... inte minst i de kåta delarna! [ops]


   
SvaraCitera