Aviseringar
Rensa alla

UM-AWARDS DISKUSSIONSTRÅD


Ämnesstartare

NiklasW: Troll-grejen förstår jag mig däremot inte på alls...

Jag blev också nominerad till årets troll Rullar ögonen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

och jag blev inte nominerad till årets troll


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

Jag blev också nominerad till årets troll Rullar ögonen

Vad är grejen med det då? Troll är väl någon som typ uppger sig vara någon men inte är det, en lurare? Förstår inte varför man röstar på mig i den kategorin? Kan det vara för att jag ska ta illa upp, "Nej jag vill inte vara någon som luras", hahah. Fattar inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NiklasW: Vad är grejen med det då? Troll är väl någon som typ uppger sig vara någon men inte är det, en lurare? Förstår inte varför man röstar på mig i den kategorin? Kan det vara för att jag ska ta illa upp, "Nej jag vill inte vara någon som luras", hahah. Fattar inte.

Lugn. Hände mig också när jag reggade mig här för ett par år sedan. Går över med tiden, och du kommer bara uppfattas som dryg pga - du har åsikter i strid med vänsterhegemonin.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NiklasW:

Vad är grejen med det då? Troll är väl någon som typ uppger sig vara någon men inte är det, en lurare? Förstår inte varför man röstar på mig i den kategorin? Kan det vara för att jag ska ta illa upp, "Nej jag vill inte vara någon som luras", hahah. Fattar inte.

Fråga inte mig! Skulle inte ta det så seriöst. 
I ditt fall är det nog för att du har så starka åsikter som skrämmer folk och därför hoppas de att du inte är på riktigt, eller så är det för att retas. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker folk nominerar lite konstigt  Galen


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

patrick bateman: Tycker folk nominerar lite konstigt

som vad?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bell: som vad?

Haha, kanske jag inte ska säga. 

Jag tänker inte på mig nu, att alla ska nominera och rösta på mig men de som får mest nomineringar är inte direkt dem jag tycker förtjänar mest nomineringar, vet inte riktigt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lite besviken i att Stekaren verkar ta hem priset för årets mansgris med stormsteg. Hade förhoppning att vinna något vid något tillfälle vid något år. Men ack, jag är inte tillräckligt hatad. Ännu mer besviken i att storchen sade upp sitt deltagande. Hade velat nominera han till flera negativa kategorier, en roll Nachac fick fylla i än en gång Söt Ser annars inte varför folk tycker han är så dryg. Är det något jag missar eller är han annorlunda irl?


   
SvaraCitera
time
 time

Hjärta Den här tråden får mig att vilja köpa en stor bukett blommor, en diamantring, lära mig sjunga och åka hem till dig och fria samt serenera dig. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vehnk:
Lugn. Hände mig också när jag reggade mig här för ett par år sedan. Går över med tiden, och du kommer bara uppfattas som dryg pga - du har åsikter i strid med vänsterhegemonin.

Dryg köper jag, fattar bara inte grejen med "troll".

Fingerprints:

Fråga inte mig! Skulle inte ta det så seriöst. 
I ditt fall är det nog för att du har så starka åsikter som skrämmer folk och därför hoppas de att du inte är på riktigt, eller så är det för att retas. 

Haha jo kanske. "Retandet" lyckas som tur är inte, blir bara mest lite fundersam. 


   
SvaraCitera
time
 time

Patrick:
Jag vill inte vara med i någon nominering om jag ska vara ärlig. Därför skulle jag vilja att moderatorerna inte tar med mig.

Du har ju haft jagvetinteHURmånga veckor på dig att säga att du inte vill delta?


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

Hm, man inser hur jävla barnslig och emotionellt instabil man är då man känner sig misslyckad, missförstådd och även bortglömd av vissa. Jag blev positivt överraskad av vissa saker däremot och kanske till slut lyckas få det att väga upp det andra. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lol hur kan jag få så mycket röster på kåtaste? Mycket glad

Är det ingen som är kåtare av sig än jag? XD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:
lol hur kan jag få så mycket röster på kåtaste? Mycket glad

Är det ingen som är kåtare av sig än jag? XD

svar: nej


   
SvaraCitera