Aviseringar
Rensa alla

UM-AWARDS 2013 NOMINERINGSTRÅD


Ämnesstartare

Årets UMare: Ragnar
Årets admin: André
Årets moderator: Fingerprints
Årets pollskapare: ennie
Årets forUMlekare: Aaron
Årets debattör: NiklasW
Årets mest saknade UMare: Volvo4life
Årets sportfåne: Davvelito
Årets mysigaste UMare: mrman
Årets snällaste UMare: snoret
Årets roligaste UMare: Ragnar
Årets UM-par: Stekaren och mrman
Årets chattare: isola
Årets kåtaste UMare: elvira
Årets nykomling: Ragnar
Årets troll: Storchen
Årets attentionwhore: elvira
Årets besserwisser: Nachac
Årets mest hjälpsamma: NiklasW
Årets IRL-överraskning: mrman
Årets kära återseende: mrman
Årets mansgris: dazed
Årets omreggare: amsi
Årets linslus: city mormor
Årets drygaste: Storchen
Årets bråkmakare: Storchen
Årets energirikaste: Ragnar

Årets tagg: livet
Årets tråd: Vår gemensamma träningsdagbok


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sicilianmind:
Vill du ha en motivering? 

Hemskt gärna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekaren: Årets mansgris: dazed

Hjärta

Jag:

Stekaren: Vill

Stekaren: ha en motivering


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FNÖ:

JAG PROTESTERAR DET ÄR FEL OCH OMORALISKT DET SKALL KUNNA FÖRAS VIKTIGA DISKUTIONER JAG ÄR UM´S LEDARE JAG FÖRKLARA KRIG!!!!!!!!!!!!!!!Arg

Det finns bara en ledare och det är alfahannen. Den platsen har jag och du måste komma igenom mig för att ta den


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Hjärta

Jag:

Du går här och låtsas vara nån prettyboy och sen tar du sicillianmind ifrån mig. Jag gjorde henne så stor som hon nu är här och har tillochmed sagt att hon var min bästa vän här men ändå spottar hon mig i ansiktet på det värsta sätt man kan!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekaren: Du går här och låtsas vara nån prettyboy och sen tar du sicillianmind ifrån mig. Jag gjorde henne så stor som hon nu är här och har tillochmed sagt att hon var min bästa vän här men ändå spottar hon mig i ansiktet på det värsta sätt man kan!

Du fick ju årets debattör av henne, var inte det överdrivet generöst egentligen? 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekaren:

Årets debattör: NiklasW
Årets mest hjälpsamma: NiklasW

Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekaren:

Du går här och låtsas vara nån prettyboy och sen tar du sicillianmind ifrån mig. Jag gjorde henne så stor som hon nu är här och har tillochmed sagt att hon var min bästa vän här men ändå spottar hon mig i ansiktet på det värsta sätt man kan!

Åh fan, jag tror varken du eller jag äger sicillianmind, hon som jag förövrigt tror har blivit accepterad här för att hon råkar vara en bra människa på många sätt och vis, kanske inte nödvändigtvis pga dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekaren:

Du går här och låtsas vara nån prettyboy och sen tar du sicillianmind ifrån mig. Jag gjorde henne så stor som hon nu är här och har tillochmed sagt att hon var min bästa vän här men ändå spottar hon mig i ansiktet på det värsta sätt man kan!

?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekaren:

Det finns bara en ledare och det är alfahannen. Den platsen har jag och du måste komma igenom mig för att ta den

HAAAAAAAAAADUUUUUUUUUUKEEEEEEEEEENNNNNNN SÅ DU ÄR DÖD ALLA VOTE 4 FNÖ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zodd:

Du fick ju årets debattör av henne, var inte det överdrivet generöst egentligen? 🙂

Det är inte mer än rätt då jag vunnit nästan alla argument här! Jag är den mest aktiva, jag har hungrat hela året efter det här, jag har byggt fraktioner och jag har praktiskt taget REVOLUTIONERAT det här stället och så ska den där söta jävla dalmasen ta hem allt, fy fan!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sicilianmind:

?

Din tur att motivera


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Årets bråkmakare: Stekaren

Tror jag måste ändra min nominering till detta, om det nu är tillåtet, någon mod kan väl infoga den om hen har lust.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekaren:

Din tur att motivera

Det kan du ta och glömma efter vad jag fick läsa från dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Åh fan, jag tror varken du eller jag äger sicillianmind, hon som jag förövrigt tror har blivit accepterad här för att hon råkar vara en bra människa på många sätt och vis, kanske inte nödvändigtvis pga dig.

Jag var den första här att ta hand om henne när hon hade kommit in, trodde det fanns äkta vänskap mellan oss, hon var brödernas broder, min högra hand. Som sagt hade det varit Volvo mrman, Ragnar eller nån annan vettig kille hade det vart okej men inte nu!


   
SvaraCitera