Aviseringar
Rensa alla

UM-AWARDS 2013 NOMINERINGSTRÅD


Ämnesstartare

Oerhört besviken på att inte fler nominerat mig till årets debattör och nykomling. Sättet jag fullkomligt revolutionerat siten på det blotta halvåret jag varit aktiv måste ju anses som smått otroligt. Men men...

Själv ska jag göra lite efterforskning innan jag återkommer med mina nomineringar. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

All denna hybris Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

terrormat: även om jag inte riktigt förstår varför

Tycker du har skrivit mycket om ditt liv under den korta tiden jag varit här (det här året). Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NiklasW:

Tumme upp

Du har sakliga argument och därför förtjänar du den här titeln, NiklasW


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed

Årets drygaste: niclasW

sicilianmind:
Årets troll: NiklasW

Jahopp. Hade precis tänkt att nominera er båda till årets UMare respektive årets snällaste. Men visst. Ska ni ha det på det viset så..


   
SvaraCitera

Timmmmmmmmmm:

Tycker du har skrivit mycket om ditt liv under den korta tiden jag varit här (det här året). Blink

fast en linslus är väl mer någon som tar en massa bilder på sig själv? eller? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NiklasW:

Jahopp. Hade precis tänkt att nominera er båda till årets UMare respektive årets snällaste. Men visst. Ska ni ha det på det viset så..

Oj 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

terrormat: fast en linslus är väl mer någon som tar en massa bilder på sig själv? eller?

Ahh kanske. Jag trodde det syftade på någon som ville synas i rutan, dvs få uppmärksamhet/fokus.


   
SvaraCitera

NiklasW

Själv ska jag göra lite efterforskning innan jag återkommer med mina nomineringar. 

ska du släktforska åt oss?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Känner att det inte är speciellt kul att nominera när vissa människor beter sig som barnrumpor 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NiklasW:

Jahopp. Hade precis tänkt att nominera er båda till årets UMare respektive årets snällaste. Men visst. Ska ni ha det på det viset så..

Jag är redan nominerad till det och det handlar iaf inte i teorin nödvändigtvis om "runkar du av mig så runkar jag av dig"


   
SvaraCitera

Timmmmmmmmmm:

Ahh kanske. Jag trodde det syftade på någon som ville synas i rutan, dvs få uppmärksamhet/fokus.

haha ja, det är absolut därför jag skriver av mig i tråden! seeee mig dåååå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Timmmmmmmmmm:

Ahh kanske. Jag trodde det syftade på någon som ville synas i rutan, dvs få uppmärksamhet/fokus.

motsvarigheten till det är attentionwhore! tror ja


   
SvaraCitera

Kan inte jag få bli årets bråkmakare så jag får nånting utav mina fylle-eskapader på forumet GråterGråter


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera