Aviseringar
Rensa alla

UM AWARDS 2013: Resultat!


time
 time
Ämnesstartare

Äntligen är det dags att avslöja resultatet för tvåtusentrettons upplaga av UM AWARDS! 

Årets UMare: dazed
Årets admin: time (tack för detta, är oerhört glad Hjärta)
Årets moderator: Fingerprints
Årets pollskapare: isola
Årets forUMlekare: S3ON
Årets debattör: Mynona
Årets mest saknade UMare: Dan the ironman
Årets sportfåne: Davvelito
Årets mysigaste UMare: Fasiken
Årets snällaste UMare: Snoret Hjärta
Årets roligaste UMare: kukoxo
Årets UMpar: time och istechetvåpunktnoll (<3)
Årets kåtaste UMare: Mrman - med hedersomnämnande för högst antal röster under hela evenemanget
Årets nykomling: Sicilianmind
Årets troll: NiklasW
Årets attentionwhore: Stekaren
Årets besserwisser: Nachac
Årets IRL-överraskning: dazed
Årets kära återseende: Bell
Årets mansgris: Stekaren
Årets omreggare: amsi
Årets linslus: Fingerprints
Årets drygaste: NiklasW
Årets bråkmakare: Kukoxo 
Årets energirikaste: Patrick Bateman
Årets tagg: Taxonomi
Årets tråd: här PRATAR vi enbart, ingen text


I år hade vi två kategorier som blev oavgjorda! Grattis till årets chattare df rqp och supply samt årets mest hjälpsamma, Fingerprints och amsi! 



   
Citera

Tjoho Party

Grattis alla fina


   
SvaraCitera

timeårets chattare df rqp och supply

dope


   
SvaraCitera

time: Årets snällaste UMare: Snoret

VAAAAAAAAAAAA! gud vad glad jag blir. Party vilket hederspris!! vet inte vart jag ska börja... vill tacka alla snällisar som nominerade mig, vill tacka alla som tror på mig och ger mig stöd, vill tacka alla fina umare för att ni står ut med mitt gnäll i dagbokstrådarna och vill tacka time för ett så FANTASTISKT jobb som räknade ihop rösterna så fort!! Hjärtaoch vill tacka lounge för att hon skapade världens bästa tråd (här pratar vi enbart ingen text) Mycket glad

ok jag gillar erjag älskar um Rodnarvene varför men var jättetrött nyss och nu fylldes jag av glädje. ska gå hem och baka och äta mat yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!
mvh en som tar detta alldeles för seriöst


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

snor: vill tacka time för ett så FANTASTISKT jobb som räknade ihop rösterna så fort!!

Jag tjuvstartade redan i förra veckan medan tråden fortfarande var aktiv Rodnar Gissade att jag skulle få sån huvudvärk om jag behövde läsa igenom allt spam/alla mina fetstiltade arga meddelanden om att folk ska sluta spamma. 

Tycker du är så välförtjänt årets snällaste Hjärta du vann med hästlängder! 


   
SvaraCitera

Tack så mycket för alla röster!pflqaqp


   
SvaraCitera

Jag röstade inte, men håller med om snor. 


   
SvaraCitera

time: Årets kåtaste UMare: Mrman - med hedersomnämnande för högst antal röster under hela evenemanget

YEEESSSSS för andra året i rad jag är bäst!!! Mycket gladPartyTumme upp


   
SvaraCitera

snor:

VAAAAAAAAAAAA! gud vad glad jag blir. Party vilket hederspris!! vet inte vart jag ska börja... vill tacka alla snällisar som nominerade mig, vill tacka alla som tror på mig och ger mig stöd, vill tacka alla fina umare för att ni står ut med mitt gnäll i dagbokstrådarna och vill tacka time för ett så FANTASTISKT jobb som räknade ihop rösterna så fort!! Hjärtaoch vill tacka lounge för att hon skapade världens bästa tråd (här pratar vi enbart ingen text) Mycket glad

ok jag gillar erjag älskar um Rodnarvene varför men var jättetrött nyss och nu fylldes jag av glädje. ska gå hem och baka och äta mat yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!
mvh en som tar detta alldeles för seriöst

välförtjäntHjärtaHjärtaHjärta


   
SvaraCitera

mrman:

YEEESSSSS för andra året i rad jag är bäst!!! Mycket gladPartyTumme upp

sämst*


   
SvaraCitera

time: Jag tjuvstartade redan i förra veckan medan tråden fortfarande var aktiv  Gissade att jag skulle få sån huvudvärk om jag behövde läsa igenom allt spam/alla mina fetstiltade arga meddelanden om att folk ska sluta spamma. 

Tycker du är så välförtjänt årets snällaste  du vann med hästlängder!

hahaha! åååh, men det är ju DET som gör dig till årets admin! du liksom bryr dig och engagerar dig och tar dig tid och är allmänt awesome. vad glad jag blir, äre så??? iiiiihh. tack tack tack Hjärta

shatter:

välförtjäntHjärtaHjärtaHjärta

men TACK sötnoooos HjärtaRodnar

Edinburgh:
Jag röstade inte, men håller med om snor. 

PUSS!!!!!! Hjärta är så glad att du är tillbaka ska du veta! 


   
SvaraCitera

mpt:hv:

sämst*

Men jag vill alltid vara värst höhö


   
SvaraCitera

snor:
PUSS!!!!!! Hjärta är så glad att du är tillbaka ska du veta! 

Vad söt du är


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

Är orolig över att lämna tråden ens i fem minuter, tänk om folk börjar personangreppa och ilskna till över fel sorts vinst.


   
SvaraCitera

time:
Är orolig över att lämna tråden ens i fem minuter, tänk om folk börjar personangreppa och ilskna till över fel sorts vinst.

UM från skaffa en mod-bot. 


   
SvaraCitera