Aviseringar
Rensa alla

UM AWARDS 2013: Resultat!


time:
Är orolig över att lämna tråden ens i fem minuter, tänk om folk börjar personangreppa och ilskna till över fel sorts vinst.

Gör mig till mod så håller jag ordning när Fingerprints är på semester så att du kan njuta av jullovet Glad


   
SvaraCitera
Exner

mrman:

Gör mig till mod så håller jag ordning när Fingerprints är på semester så att du kan njuta av jullovet Glad

Galen


   
SvaraCitera

time: Årets mest saknade UMare: Dan the ironman

time: Årets omreggare: amsi

SCORE - bara för att jag röstade på dessaMycket glad - kanske blev fler som jag röstade på, kommer dock inte ihågRodnar

Sen några som fick mig att skratta (ej elakt menat):

time: Årets roligaste UMare: kukoxo

time: Årets drygaste: NiklasW

Att man blir både årets roligaste och årets bråkmakareMycket glad

time: Årets troll: NiklasW

time: Årets drygaste: NiklasW

För att han var nominerad till årets debattörMycket glad

Hjärta


   
SvaraCitera

Dagens Röv vann inte. Skandal.


   
SvaraCitera

Till nästa år så tycker inte jag man ska få lov att rösta om man inte vill bli nominerad.


   
SvaraCitera

Vet inte riktigt hur jag ska ta min vinst i kategorierna "årets drygaste" och "årets troll". Fattar inte riktigt grejen då jag väldigt sällan är dryg och knappast är ett troll. Men i vilket fall som helst kan alla som röstade på mig i de kategorierna dra åt helvete. Dock hade jag gärna velat haft en lista på vart jag och alla andra placerade oss när det gäller "årets debattör". När det gäller vem som fick pris som årets UMare har jag mycket dumt att säga men jag sparar nog det för mig själv, det är ju ändå nyårsafton imorgon liksom. Avslutningsvis får jag väl ändå ta och önska alla ett gott nytt år, även stolpskotten som röstade fram mig i mina kategorier. 

Skål


   
SvaraCitera

NiklasW: Vet inte riktigt hur jag ska ta min vinst i kategorierna "årets drygaste" och "årets troll". Fattar inte riktigt grejen då jag väldigt sällan är dryg och knappast är ett troll. Men i vilket fall som helst kan alla som röstade på mig i de kategorierna dra åt helvete. Dock hade jag gärna velat haft en lista på vart jag och alla andra placerade oss när det gäller "årets debattör". När det gäller vem som fick pris som årets UMare har jag mycket dumt att säga men jag sparar nog det för mig själv, det är ju ändå nyårsafton imorgon liksom. Avslutningsvis får jag väl ändå ta och önska alla ett gott nytt år, även stolpskotten som röstade fram mig i mina kategorier.

Med detta inlägg visar du bara ännu en gång varför du gjort dig förtjänt av vinsten som årets drygaste.


   
SvaraCitera

Zodd:

Med detta inlägg visar du bara ännu en gång varför du gjort dig förtjänt av vinsten som årets drygaste.

Utanför politiktrådarna så ska du nog inte ta allt jag säger allt för seriöst. Se världen med lite humoristiska ögon..


   
SvaraCitera

Rullar ögonen


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

NiklasW: Fattar inte riktigt grejen då jag väldigt sällan är dryg  

NiklasWönska alla ett gott nytt år, även stolpskotten som röstade fram mig i mina kategorier. 

Skål

NiklasWäven stolpskotten som röstade fram mig 


   
SvaraCitera

Jaha det där uppmärksammades inför alla men inte exners och dfrs grejer


   
SvaraCitera

time: Årets sportfåne: Davvelito

Lite som när Zlatan vinner Guldbollen. Har nu 3 av 5. (Ett år var det ej med)  CoolRodnar


   
SvaraCitera

isola:
Jaha det där uppmärksammades inför alla men inte exners och dfrs grejer

va? vi är nice


   
SvaraCitera

mpt:hv:

va? vi är nice

nä ni var negativa men det uppmärksammades inte men niclas hoppades på direkt


   
SvaraCitera

isola:

nä ni var negativa men det uppmärksammades inte men niclas hoppades på direkt

menar du i den här tråden?


   
SvaraCitera