Aviseringar
Rensa alla

UM BRUDAR


Ämnesstartare

dekadent:

Visst, din tanke är god osv, men tänk lite.

äh, skojar ju, tycker inte brudar är snygga, detta är en tråd för att jag ska verka manligare, när det egentligen är en kärleksförklaring till mörknäs [sad] fuck you som fick mig att avslöja allt,

bög

mvh bög


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men va annarsss ska man ranka tjejor efter? personlighet lr?

hahahahahhahahahahaha XD XD XD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maxwinner:

äh, skojar ju, tycker inte brudar är snygga, detta är en tråd för att jag ska verka manligare, när det egentligen är en kärleksförklaring till mörknäs fuck you som fick mig att avslöja allt,

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

:---P

mvh tråkig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dekadent hade sönder min dubbelpost buhuhuhuhu

nu kan jag liga gärna sova och tagga till um träff

fast nä ska vara vaken ett tag till


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dräparen:

XD XD XD

XD!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahaha
XD X
XD xD
haha fyfan vad fult xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maxwinner:

antrax är krasch ditt jävla sänke

Jag vet ärligt talat inte om jag helt missat detta, eller om jag vetat om det, bara glömt av det[tired]Alla dessa namnbyten... så rörigt[tired][n]Det har inte alls att göra med att mina tankar är på alldeles för många olika ställen samtidigt[ops]

en kvinnlig kafka:

är väl elakt att utesluta typ hälften av alla kvinnliga användare (och ta med en manlig[tard])

Nu hänger jag inte riktigt med på hur du menar?

Sen så ser jag inte detta som en lista som på något sätt ska följas, utan detta är ju snarare en åsikt. Smaken är ju som baken. Skulle visserligen aldrig själv få för mig att skapa en sådan lista (vilket var jag hoppas är underförstått i att jag inte ville gå in på vilka jag tycker inte borde vara med, för att inte nämna att jag säkert glömt flera pers jag hade velat se på listen), men jag ser det fortfarande mer som ett sätt att uttrycka sin åsikt.

Maxwinner:

äh, skojar ju, tycker inte brudar är snygga, detta är en tråd för att jag ska verka manligare, när det egentligen är en kärleksförklaring till mörknäs [sad] fuck you som fick mig att avslöja allt,

hahahah[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

en kvinnlig kafka:

hahaha
XD X
XD xD
haha fyfan vad fult xD

fulaste smileyn [love][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

om ja va shey skulle ja ej va me på litan för do skulle ja va i köke där ja hör hemma o där har man ej en dator XD XD XD XD XD

...

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

bla bla bla

Maxwinner:

tycker inte brudar är snygga

Maxwinner:

detta är en tråd för att jag ska verka manligare, när det egentligen är en kärleksförklaring till mörknäs

Maxwinner:

bög

Maxwinner:

mvh bög

Dräparen:

men va annarsss ska man ranka tjejor efter? personlighet lr?

Dräparen:

XD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tkr max sammanfattade denna tråd bra i sitt inlägg.

tkr dock den kan bli ännu mer cepe :--P


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Nu hänger jag inte riktigt med på hur du menar?

Menar att det är elakt mot dem "fula".

Storchen84:

Smaken är ju som baken.

Ja, därför menade jag att du lika gärna kan nämna vilka som du tycker bör strykas (bara för att jag är nyfiken alltså). Och ja, det är självklart att "smaken är som baken" men yttrandet av det kan vara obehagligt för vissa och därför blir det, pga. ren automatik, Elakt.

Beror väl på hur man definierar Elakt men bara dumt att diskutera det, vet att du förstår min mening


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mvh genierna simpan o mackan


   
SvaraCitera