Aviseringar
Rensa alla

UM censurerar PORR! [mad]


Ämnesstartare

Har postat den här novellen två gånger och UM har tagigt bort den! [mad]

Här är den, novellen som avslöjar saker som UM's regering inte vill att du ska veta, den här novellen är det modsen försöker skydda dig för!

Jag och Robert

Robert tittade mig djupt i ögonen, hans håriga mun mötte min. Hans mun var slemmig och fylld med matrester och smakade fantastiskt.

"Nu måste lille Robbie pinka"

Han klev sig upp ur rullstolen och stog med ostadiga ben. Han drog ner sig pyxorna och började pissa, min kuk blev genast styv.

"Mums vill du smaka?" sa Robert som var i full gång med att slicka i sig sitt eget piss. Jag gick ner på knä och smakade på vätskan.

Det smakade väldigt beskt, som härsken ost. När jag var klar slickade jag lite på Roberts slickepinne, och han dreglade i mitt hår.

"Kan du hjeeelpa robert liteee här nu"

Robert böjde sig fram och bredade på sina skinkor. Det var svårt för han att stå upp och prata ordentligt då han var efterbliven och handikapad, och desutom 60 år gammal.

Men jag gick fram till hans rumpa och inspekterade den. Den var inte speciellt inbjudande, utan väldigt smutsig och fylld av bajsrester. Men vad gör man inte för en vän?

Jag tänkte på Peter North i badbyxor och runkade fram ett stånd, och körde in min smutsiga penis i Roberts ännu mer tillknycklade stjärthål. Han hade inte torkat det på flera år, men de gamla diarré resterna funkade som glidmedel.

"Kör kör kör åååååh fan du e för liiiten!"

Roberts skrik gjorde det här mindre upphetsande, och min penis gled ur. Jag drog fram min knytnäve och jag spottade på den, sen tog jag sats och började fistfucka Roberts anal med mina biffiga armar.

Roberts ringmuskel spräckte och blod blandat med avföring flög in i mitt ansikte, men jag fortsatte att våldsamt knulla haans ändtarm med min hand.

"Åååååh duuuu ee sköööön!" sa Robert samtidigt som spott flög hur hans mungipa.

Jag onanerade samtidigt och min hand var täckt av bajs. Jag slickade på den, och njöt av smaken. Jag såg att Robert hade kommit, jag gick ner på marken och slickade i mig hans sperma.

"Duu tror itne att dee spelar non roll att vi e i den borgliga aliansens diskutionssal?" sa Robert och jag svarade baskert.

"Nej, dom släpper ut sig mer skit än så här!"

Vi skrattade men skrattet varade inte länge. In genom dörren klev Fredrik Reinfeldt, han hade sett alting och onanerat. Han höll i en pistol och sköt ihjäl både mig och Robert.

Sen hade han sex med våra kroppar och åt upp våra lik i en stor middag tillsammans med de andra moderaterna, och KD fick också vara med! Sen bajsade alla på varandra och sjöng nazitysklands nationalsång och lurade hela Svenska folket att dom är en bra regering!

Slut.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

orkar inte läsa allt [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skrattade mej igenom skiten^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

orkade inte läsa men den kanske är stötande?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slutet får hundra poäng... [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

orkade inte läsa men den kanske är stötande?

blev du lika kåt som jag 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför är dom alltid så långa, man kommer ju redan efter 10 sek[sad]......[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanko:

blev du lika kåt som jag 😉

orkade ju inte läsa [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

orkade ju inte läsa

min kåthet är på 0 [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanko:

min kåthet är på 0 [blush]

tror jag inte på [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

tror jag inte på

dårå? [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanko:

dårå? [blush]

du gillar ju såntdär [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

du gillar ju såntdär

nej usch nej [sad][sad][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanko:

nej usch nej [sad][sad][blush]

om det hade stått om mej hade din kåthet varit på 10 [blush]


   
SvaraCitera