Aviseringar
Rensa alla

UM ett år


Ämnesstartare

hade som mål att skriva 10 000 inlägg på ett år
lyckades
sen skrev jag 10 000 inlägg på en månad strax efter...

har inte några mål med um längre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lazertits:

sen skrev jag 10 000 inlägg på en månad strax efter...

hahahahahaha holy shit[chocked]

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

GRATTIS DA

mitt mål är att komma upp i 1000 just nu, med kvalitativa inlägg.. nej givetvis inte dah [tired] men 1000 är sant.

5000 på ett år känns för övrigt lite klent, när jag slösade bort min tid som mest var det kanske 5000 per dag [crazy][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Res nullius:

mitt mål är att komma upp i 1000 just nu, med kvalitativa inlägg

Haha det är la svårt på UM[crazy]

Res nullius:

5000 på ett år känns för övrigt lite klent

Själv tycker jag att det egentligen var väldigt mkt, då jag inte är nån hängiven UMare som... som... ja, alla andra här verkar vara[ops]

Res nullius:

var det kanske 5000 per dag

Jag har svårt att tro att du hann posta 208 inlägg i timmen (förutsatt att du var uppe 24 timmar om dygnet) vilket hade blivit 3-4 inlägg per minut[no-no]

[love]


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

Tre år och några dagar. Inga mål, blev storbloggare. Lagom engagerad..
Minns den fina smekmånadstiden, det var UM dygnet runt. Hela livet kretsade ju här. Det lektes och chattades och jag hade massa fina vänner, Fortet tex. [sad] Lite sorgligt att det är över, fast ändå skönt, rätt meningslös och stillasittande tillvaro. Men ändå. Jag gillade det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Haha det är la svårt på UM[crazy]

kanske [crazy]

Storchen84:

Själv tycker jag att det egentligen var väldigt mkt, då jag inte är nån hängiven UMare som... som... ja, alla andra här verkar vara[ops]

Okej, i det fallet. Men dom flesta här är runt 10 så finns inte så mycket annat att göra på kvällarna då [no-no]

Storchen84:

Jag har svårt att tro att du hann posta 208 inlägg i timmen (förutsatt att du var uppe 24 timmar om dygnet) vilket hade blivit 3-4 inlägg per minut[no-no]

Överdrev en smula [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Res nullius:

Men dom flesta här är runt 10 så finns inte så mycket annat att göra på kvällarna då

Fattade inte det här alls. Menar du att dom flesta är runt 10 år gamla eller att dom flesta är aktiva kl 10 på kvällen? Eller dagen? Eller va?[confused]

Res nullius:

Överdrev en smula

Jag förstod det, men ibland kan jag bara inte låta bli att påpeka det uppenbara[blush]

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Fattade inte det här alls. Menar du att dom flesta är runt 10 år gamla eller att dom flesta är aktiva kl 10 på kvällen? Eller dagen? Eller va?[confused]

menade tiden tio, på kvällen [cute]

Storchen84:

Jag förstod det, men ibland kan jag bara inte låta bli att påpeka det uppenbara[blush]

[surprised][bigsmile][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Res nullius:

menade tiden tio, på kvällen

Jag som var så säker på att du menade 10-åringar[n]var så nära att påpeka att det finns väl mer troll än 10-åringar här[bigsmile][ops]

Res nullius:

[bigsmile]

[bigsmile]

[love]


   
SvaraCitera

Grattis till att du nått dina mål!
Själv är jag ganska ny här.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

menade det först, men när du gav så många alternativ blev frestelsen för stor. men jo [crazy][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Dirty!!

[badgrin][cool]


   
SvaraCitera

Inloggningar 6262
Skapade trådar 634
Postade inlägg 32961
Skickade PM 1047
Besök på Min sida 8278
Varningar 3
Varningspoäng 3

hade som mål att skriva 10 000 inlägg. tror jag gjorde det för typ ett år sen.

börjar tröttna dock, känns som att avregg är nära, men vågar ej riktigt ta steget än då jag tror att det finns en risk att jag ångrar mig. kommer troligtvis ej hänga här så ofta i vilket fall sen när jag inte bor själv längre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hade och har som fortlöpande mål att äta massa mat medan jag har ett konto på UM. det går bra.


   
SvaraCitera