Aviseringar
Rensa alla

UM FUNGERAR INTE


Ämnesstartare

KAN NI FIXA NGN GÅNG,ÄR INTE SEMESTERN ÖVER ÄN


   
Citera

[badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[sad]


   
SvaraCitera

hela livet var ett disco
fast byt "disco" mot "semester"
=um


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jävla noobs som driver denna sajten alltså..


   
SvaraCitera
Åtta

http://ungdomar.se/blogg.php?user_id=191306&blogg_id=182004

Jag tycker att det är imponerande att vi lyckats få igång sidan ö.h.t. på bara några dagar, efter att hela bakänden fått byggas upp på nytt. Speciellt med tanke på att vi fått in ett byte av servermjukvara där också.

Vi fortsätter att jobba på att bygga upp de saker som inte funkar helt ännu, men det finns bara ett visst antal timmar på ett dygn, och vi har alla andra arbetsuppgifter att sköta också.

Hittar ni nya buggar som inte rapporterats ännu får ni jättegärna posta dem här i Önskemål och Synpunkter (med så mycket information ni kan). Men att posta trådar där det står: "SAKER É TRASIA FIXA NÅN GÅNG!!!" är inte så väldigt hjälpsamma.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Hittar ni nya buggar som inte rapporterats ännu får ni jättegärna posta dem här i Önskemål och Synpunkter (med så mycket information ni kan).

okii efter varje gång jag skriver ett inlägg så hamnar jag på förstasidan eller forumsidan eller vilken det är, jag kommer inte till tråden jag skrivit i!
det är jobbigt


   
SvaraCitera
Åtta

Artie:

efter varje gång jag skriver ett inlägg så hamnar jag på förstasidan eller forumsidan eller vilken det är, jag kommer inte till tråden jag skrivit i!
det är jobbigt

Jupp. Har en hyfsad aning om vad det beror på. Ska försöka fixa det imorgon, så snart jag hinner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vilket mongo-problem ni tycks ha fått nu. Efter skrivet inlägg så hamnar jag på en helt vit sida, uppdaterar jag sidan vis F5 så spammar skiten det senaste inlägget man skrev. Oh joy.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Allt fungerar fint för mig.

passaro:

uppdaterar jag sidan vis F5 så spammar skiten det senaste inlägget man skrev.

Uppdatera inte sidan med f5 då? problem solved.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Garcia:

Uppdatera inte sidan med f5 då? problem solved.

Nej. Problemet kvarstår fortfarande, bara att man går tillväga på ett annat vis för att undvika det existerande problemet, jävla smartass.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Problemet kvarstår fortfarande, bara att man går tillväga på ett annat vis för att undvika det existerande problemet

Men om man effektivt unvikt problemet då är det ju inget problem längre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Garcia:

Men om man effektivt unvikt problemet då är det ju inget problem längre.

Eh jo. Bara det att man behöver kringgå/undvika något är ett problem i sig. Gå och var jobbig någon annanstans nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Bara det att man behöver kringgå/undvika något är ett problem i sig.

Då tycker vi väl olika då. GOD NATT!

Sluta vara så spydig och sluta med dina personangrepp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Garcia:

Då tycker vi väl olika då. GOD NATT!Sluta vara så spydig och sluta med dina personangrepp.

Ja; du tycker fel.


   
SvaraCitera