Aviseringar
Rensa alla

UM hjälp mig tolka


Ämnesstartare

kraamiszz:

Vad gjorde du då?

Var mitt uppe i en låt med resten av bandet på en musiklektion och kunde inte gå ifrån[blush]


   
SvaraCitera

Pendeltåg:

Var mitt uppe i en låt med resten av bandet på en musiklektion och kunde inte gå ifrån

Synd!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kraamiszz:

Synd!

Mjo, tydligen så blir vissa tjejer lite knäsvaga på emos som spelar i band... x]


   
SvaraCitera

Pendeltåg:

Mjo, tydligen så blir vissa tjejer lite knäsvaga på emos som spelar i band... x]

[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Naj.. får ta och fråga imorgon, wish me luck :3


   
SvaraCitera

varför ska du fråga............. fortsätt vara skämtsam tillbaka o se hur hon reagerar bara


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

varför ska du fråga............. fortsätt vara skämtsam tillbaka o se hur hon reagerar bara

Har ju gjort det :3


   
SvaraCitera

Pendeltåg:

Har ju gjort det :3

mmmmm, driv påre massa mer, tror hon gillar dig. kom närmare henne än du brukar stå, pilla på hennes hår i nacken och massa småsaker som inte är alldeles för på. OM du gillar henne och vill något mer än det ni har såklart, annars är det bara taskigt :>


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

mmmmm, driv påre massa mer, tror hon gillar dig. kom närmare henne än du brukar stå, pilla på hennes hår i nacken och massa småsaker som inte är alldeles för på. OM du gillar henne och vill något mer än det ni har såklart, annars är det bara taskigt :>

Ska göra som du sa[wink]
återkommer med update imorgon...[crazy]


   
SvaraCitera

Pendeltåg:

tex att hon sa att hon kunde suga av mig på toa.

Bra skämt.

Pendeltåg:

iom att hon varit tillsammans med blonda snubbar och jag är emo

[tard]
Man måste ju inte gilla en enda utseendetyp enbart.

Noboru Wataya:

Tolkningsmodell

Haha apknas. [love]


   
SvaraCitera

Pendeltåg:

hon varit tillsammans med blonda snubbar och jag är emo

tror d e kört [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är emo, men mår inte dåligt eller något, hon verkar visa intresse.. Så..


   
SvaraCitera

hon kansee tykker de e kuul att du e emo ooo då kanse duu förstår henens probleem o dåå kansee hon vill va din valentajn för hon tror du ee f1 djuup om du e emoo o de e kuul

frogaa om hon tykker duu e sööt... o snell! o smart. sejer hon ja e hon intreseantreat

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

tkr du ja e söööt? o sneeell???? o smaart?

så ska du froga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Uhhh... o.O


   
SvaraCitera

troll


   
SvaraCitera