Aviseringar
Rensa alla

Um julträff.


Ämnesstartare

Så, nu skapar jag en tråd angående en jul umträff eller vad vi ska kalla det. Detta är dock bara för att se om det finns intresse och om någon/några kan arrangera detta. För det verkade ju som det fanns ett intresse för en sådan här träff. Jag tänker att det vore bäst att hålla den innan jul eller tid efter julafton och innan nyår. Vart den ska vara är väl oklart, själv tänker jag mig Göteborg eftersom förra var i Stockholm och i Göteborg finns bland annat jul på Liseberg 🙂 Men antar att andra platser går bra. Dock kanske man borde öka om det finns intresse med tanke på att det är den 25 november just nu. 

Finns det något intresse? Diskutera och kom med förslag och tankar då detta kan vara kul Mycket glad

Citerar lite folk från min fira jul hos umare tråd som start. 


   
Citera
Ämnesstartare

cuzIcan: P

Istechetvåpunktnoll: I övrigt vill jag säga att en träff i GBG låter kul. Tågluff 4 the win!

D

S3ON: Träff i gbg härnäst va!

M

Bell: !

snoret: !

dazed: D

elise999: g

nöbby: .


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mysigt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: Mysigt!

Ja visst är det? Mycket glad Är du på? Söt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är genuint ledsen över att jag missat detta då jag kommer befinna mig i namibia


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag kommer gärna! Beror lite på vilket datum och så, jag är inte helt ledig under december månad. Men jag vill såklart komma. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skulle som sagt vara sjuk kul att komma, frågan är ju om mina päron släper iväg mig på detta. Nu när jag tänker på det vore det mysigt i gbg, men ett krav är att det finns möjlighet att gå in..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Känns för nära inpå Rodnar jag har inte cashen nu, eller jag vet, behövs nästan inge cash, 150kr till gbg tur och retur, men ändå.. Vid jul blire så mkt med familjen o släkt o så. 

KANSKE Söt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hmmm kanske


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:
Är genuint ledsen över att jag missat detta då jag kommer befinna mig i namibia

Namibia är ju grymt!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:
D
M

Töckna där fulciteringar går inte att göra längre är jag rädd.

Jag har nog inte råd om det är i Götet men är det i Stockholm-Uppsalatrakten är jag på


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints: Är genuint ledsen över att jag missat detta då jag kommer befinna mig i namibia

Nej vad synd! 🙁 Eller synd för oss eftersom du inte närvara men du får det nog hyfsat skoj ändå 🙂

snoret: Jag kommer gärna! Beror lite på vilket datum och så, jag är inte helt ledig under december månad. Men jag vill såklart komma.

Gott! Nej, haha jag vet inte ens om jag kan. Försöker mest kolla hur många som är intresserade. Blir vi några kan vi börja kolla datum och plats så alla kan. Men ska jag försöka pricka datum så inte innan den 15 december iaf. En helg känns väl bäst så helgen 20, 21 och 22 december är möjlig antar jag och också helgen efter 27, 28 och 29. Så tänker jag. Men gbg är okej med dig då?

elise999: Skulle som sagt vara sjuk kul att komma, frågan är ju om mina päron släper iväg mig på detta. Nu när jag tänker på det vore det mysigt i gbg, men ett krav är att det finns möjlighet att gå in..

Gott här med! Då har vi iaf 3 möjliga hittills Glad du får ge dina föräldrar puppy eyes så går det nog Söt Vad menar du med gå in förresten? Att det finns chans till att vara inomhus?

 

S3ON: Känns för nära inpå  jag har inte cashen nu, eller jag vet, behövs nästan inge cash, 150kr till gbg tur och retur, men ändå.. Vid jul blire så mkt med familjen o släkt o så. 

KANSKE

Ett kanske är bättre än ett nej antar jag 🙂 Det blir mycket ja men tänk kombinationen! Umträff, jultema, vinter, snö osv. Tror det kan bli nice så hoppas du kan tänka dig att joina 🙂

sicilianmind: hmmm kanske

Okej, 3 åt ja hållet och 2 åt kanske hållet hittills. Alltid nåt 

dazed: Töckna där fulciteringar går inte att göra längre är jag rädd.

Jag har nog inte råd om det är i Götet men är det i Stockholm-Uppsalatrakten är jag på

dazed:

Töckna där fulciteringar går inte att göra längre är jag rädd.

Jag har nog inte råd om det är i Götet men är det i Stockholm-Uppsalatrakten är jag på

dazed:

Töckna där fulciteringar går inte att göra längre är jag rädd.

Jag har nog inte råd om det är i Götet men är det i Stockholm-Uppsalatrakten är jag på

Funkar inte mina citeringar? 

Snåljåp! Nej men förstår, vi får se vad folk säger om fler gör sina röster hörda. Klart jag säger gbg eftersom det är närmare mig Galen men om jag ska vara neutral så föredrar jag gbg eftersom det precis var i Stockholm. Men om majoriteten säger Stokcholm antar jag att det blir möjligt där då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman: Men gbg är okej med dig då?

Jadå GBG funkar för mig 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman: Funkar inte mina citeringar?

Snåljåp! Nej men förstår, vi får se vad folk säger om fler gör sina röster hörda. Klart jag säger gbg eftersom det är närmare mig Galen men om jag ska vara neutral så föredrar jag gbg eftersom det precis var i Stockholm. Men om majoriteten säger Stokcholm antar jag att det blir möjligt där då.

Du kan inte citera in någon i en tråd som denne inte skrivit i som du kunde med den gamla plattformen.

Ja! Vill kunna handla julklappar och alkohol.  Vi får se helt enkelt då!


   
SvaraCitera

December är rent allmänt en månad där det inte går att planera in någonting. Får återkomma Ledsen


   
SvaraCitera