Aviseringar
Rensa alla

Um-kamratstödjare.


Ämnesstartare

mopsen:

Hm, kan bli svårt att ha tystnadsplikt för ungdomarna.

Du är så klok du [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Därför är det inte bara att "lägga till" en ny status.

Ah okej!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Du är så klok du

Jag har erfarit. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du har en poäng i ditt förslag!

Hade vart trevligt om det skulle fungera.. [smile]


   
SvaraCitera

Kan man inte bara anmäla sig i en tråd?

"HEI PRATA ME MEI OM DU VILL, ja kan hjälpa dig me allt från drogproblem till fetischer då jag själv dricker mycke kaffe o tycker naglar e sexit"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ofta man litar på någon från UM. Lulz.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

man kan starta en inofficiell annars typ alla um kamratstödjare har en liten ros i sin avatar och "UM Kamratstödjare bejbi ;)" som signatur så man vet vilka det är och en text på sin profil som förklarar allt osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Herr Luver:

man kan starta en inofficiell annars typ alla um kamratstödjare har en liten ros i sin avatar och "UM Kamratstödjare bejbi ;)" som signatur så man vet vilka det är och en text på sin profil som förklarar allt osv.

Bra förslag [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är väl fint och bra på ett sätt, men samtidigt krävs det väldigt mycket av dom och även dom har säkert egna problem ibland. Sen kanske det anmäler sej folk till det som inte alls passar som det[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

(vilket är planerat att släppas samtidigt som Duke Nukem Forever).

HAHAHAHA


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Underlig:

[love]

Gillar idén.
Skulle kunna vara moden som granskar alla UM.are som söker om det skulle bli så [cute]
har själv erfarenhet sen mellanstadiet för detta med kamratstödjare, jobbade även som det ett år och utbildar mig till fritidsledare nu för att jobba med ungdomar, så jag har nog lite erfarenhet [cute]

Måste inte vara en status som uppgraderas utan kan ju vara, som Herr Luver sa, att man har en ros eller något på avataren (dock skulle väl folk fuska med detta och låtsas vara med fast de inte är det men om man skapar en tråd om det och allas namn står med så ser folk detta).

Gillar din idé iaf 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crypto:

Gillar din idé iaf 🙂

Jag med.

Tycker att det ska gå att genomföra. Vi har ju vip-systemet osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Underlig:

Tycker att det ska gå att genomföra. Vi har ju vip-systemet osv.

Jo men det är så som Åtta säger iaf. Går ej med nuvarande versionen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crypto:

Jo men det är så som Åtta säger iaf. Går ej med nuvarande versionen.

Ah, men ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Ofta man litar på någon från UM. Lulz.

Jag har lättare att lita på folk jag inte känner så bra... Eller, åtminstone tro att jag litar på dem och därefter öppna mig riktigt mkt för dem


   
SvaraCitera