Aviseringar
Rensa alla

UM, Människor kommer och går.


Ämnesstartare

Lämna myrorna i fred:

Den gamla schlooken

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Elin


   
SvaraCitera
KSENIA

HAHA MINNS ATT JAG TYCKKTE STURZKAMPFFLUG(?) VAR ROLIG


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

saknar också honom på forutmet!!! tror jag har hans msn men pratar aldrig med honom längre :c kanske ska skriva hej [blush]

älskade hans album med hemmafruar[love]
gör det, han blir nog glad!![party]

han har lovat mig att bjuda mig på mat och visa sin lägenhet, men han gör det aldrig :c


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

han har lovat mig att bjuda mig på mat och visa sin lägenhet, men han gör det aldrig :c

[n]

Blivande_japan:

gör det, han blir nog glad!!

fast jag ser honom inte online så ofta, han är typ bara inne på mobilen eller nåt och då känns det så jobbigt att skriva :c


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

fast jag ser honom inte online så ofta, han är typ bara inne på mobilen eller nåt och då känns det så jobbigt att skriva :c

nä, han är inte ute så mkt nuförtiden tror jag [sad]
har iofs hans nr också, så får lite konstiga sms ibland[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eyes on Screensaver/Okänd, icke att förglömma.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vattuman:

Jag undrar om ni saknar några som kommit och gått på UM?

Näh.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, herregud vad många jag sett passera vid det här laget! Från den riktigt gamla stenålder finns det väl bara ett fåtal kvar nu, och inte heller många från yngre jänråldern, om man säger så, även om vi har lite fler därifrån.

Vet inte vad många gör idag, har kontakt med ett fåtal från den otroligt långa UM-epoken av mitt liv. Men det är väl så det är. Vissa har det gått bra för, andra har det gått åt helvete för, vissa har jag kontakt med, andra har jag ingen aning om var de befinner sig eller vad de pysslar med.

Jag saknar en del. När jag tänker på det. Andra inte. Många skulle jag inte heller vilja ha kontakt med över huvud taget. Andra skulle vara trevligt att iaf ta en fika med.

Det är ganska konstigt. Jag har hängt med UM på det ena eller andra sättet sedan jag var 13-14 år, sedan jag var 15 har jag träffat massvis UM:are. Ja, det är mååånga jag lärt känna. Nästan ingen känner jag idag. Det är ganska coolt. Men det är väl så det är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag läser ofta gamla PM, finns så många människor som precis som du säger bara "kommer och går". Sedan finns de som stannar kvar, som bara.. Inte är som förr. Det kan också vara jobbigt, att läsa gammalt och önska det var som förr.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har kontakt med folk utanför um isf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vattuman:

Jag undrar om ni saknar några som kommit och gått på UM? Människor ni har lärt känna, pratat mkt med osv?

Någon enstaka, men har kontakt med de flesta jag tyckt om irl istället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Noboru Wataya:

Vad hände med SUKOF?


   
SvaraCitera

Vattuman:

Jag undrar om ni saknar några som kommit och gått på UM? Människor ni har lärt känna, pratat mkt med osv?

Jag kommer ihåg att jaga lltid läste dina blogg inlägg och kände igen mig så mycket i allt du skrev. Jag mailade dig ett par gånger men sedan blev mitt liv lite annorlunda och jag slutade besöka ungdomar! Vattuman, du är fanstastisk på att skriva och berör med dina texter. Samtidigt verkar du vara en fin mäniska. Ville bara att du ska veta det, 4 år har gått men ändå är det dina blogginlägg som får mig att komma till ungdomar.se

Hör av dig om du vill 🙂 /sara


   
SvaraCitera
smisk

Nä, de jag saknar här är jag kompis med utanför UM.


   
SvaraCitera