Aviseringar
Rensa alla

UM-mästerskapet i bumpnin


Ämnesstartare

isola:

Men hallå nej det är ju The Bear. Bumpat samma tråd typ varje dag sedan 06 lr ngt.

Men nu gäller det den här veckan och birgrrr har gjort en grym insats. Tycker inte man ska kunna få priset två veckor i rad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Men nu gäller det den här veckan och birgrrr har gjort en grym insats. Tycker inte man ska kunna få priset två veckor i rad.

Har du redan gett björnen pris lr? Mm alla ska få pris. Nu fick jag ett flashbackminne från min barndom. Ska jag dela med mig? Jag gör det för det är bra att få ur sig och så kan jag prokrastinera lite samtidigt. Jag var på kalas hemma hos en elak äldre tjej på dagis. Hon brukade nypa och bära runt på mig fastän jag inte ville. I alla fall så lekte vi hela havet stormar och alla som vann fick ta godis ur stora skålen. Jag vann inte en enda gång för att jag var så liten och alla andra trängde ut mig med sina feta rumpor. Jag tänkte då förse mig själv med godis och ställde mig på en stol för att nå skålen som stod på ett bord eller ngt. Men då kom hennes tjocka mamma och sade till mig att jag inte alls skulle få ngt godis. Jag blev mycket ledsen. Vem gör så mot småbarn???? Jävla kärring. Och jävla tjockrumpade barn. Blir arg nu. [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[sad]


   
SvaraCitera
Vippen

isola:

Men då kom hennes tjocka mamma och sade till mig att jag inte alls skulle få ngt godis. Jag blev mycket ledsen. Vem gör så mot småbarn????

[sad][sad][sad]

Vissa borde skämmas!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad fan är bumpnin :s


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

håller med tickstart. och varför är inte den här på första sidan? [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

vad fan är bumpnin :s

bumpning* [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vippen:

Vissa borde skämmas!

ja [sad]


   
SvaraCitera