Aviseringar
Rensa alla

UM:s anti-mobbningsgrupp!


Ämnesstartare

När jag läser kommentarerna i en del fotoalbum blir jag ledsen i ögat. Vissa av er kan vara så elaka. 🙁

Att säga åt en liten flicka som inte är äldre än 14 att hon är äcklig och ful för att hon är en liten fjortis är inte okej. Jag blir jätteledsen när ni gör sådant. Uppriktigt sagt blir jag besviken på er. :(:(:(:(( <//333

För många av er är inte elaka - egentligen. Många av er skulle aldrig säga sådant In Real Life, s'att säga. Och till små barn sen. Fy!

-

Jag brukar vanligtvis inte lobba för anti-mobbning då det är så vanligt förekommande. Men ibland tror jag att man behöver en liten påminnelse om hur det är när man är liten och får höra en massa spydiga och elaka kommentarer och hur man faktiskt tar åt sig av vad som sägs.

Småttingar har det jobbigt nog med en massa hormoner som spattar runt och känslor som frodas. Ta hand om dem i stället. Ge dem kärlek. Och har ni inget snällt att säga till dem behöver ni inte säga något alls.

[love]

Edit: Och det här är alltså startskottet för en grupp UM:are som tar på sig ansvaret att hädanefter anmäla alla de kommentarer som skulle kunna falla i kategorin "mobbning". Sign? Oui? Jaaa!

Edit2: *är jätte-PK*


   
Citera

haller med till 100 procent, ga aven med i : FC club for alla fegisar pa um.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du menar mods?[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

postis_per:

du menar mods?

menar mods?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Erkänn att du blev mobbad när du var liten för att du är värsta fjortisen? [crazy][crazy][crazy]

Nä men skojade, håller faktiskt med. Vissa grejer folk skriver är bara så jävla onödigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför ligger denna på klotter om det skall vara seriöst?

AHAHHAGHAAJHASHJDGJA NOOB


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sara Har Kiwi:

menar mods?

är det inte moddarnas uppgift att se till att folk inte mobbas?[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eftersom man inet far tracka varandra finns ju varningsystem, har 9p, var klart vart varenda poang kan jag saga [tard]


   
SvaraCitera

Jag kommenterar aldrig på fotoalbum. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Konsumtionshets:

Erkänn att du blev mobbad när du var liten för att du är värsta fjortisen?

Du, jag ska säga dig att jag var tamigfan med i "coola tjejgänget" unger hela grundskolan och jag blev utfryst var och varannan vecka för att jag hade försvarat någon stackars sate som de hade gett sig på. Så ja, lite bitter är jag.

postis_per:

är det inte moddarnas uppgift att se till att folk inte mobbas?

är det inte statens uppgift att se till att ingen diskrimineras?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sculptura:

Varför ligger denna på klotter om det skall vara seriöst?

Hittade inget bättre/orkade inte leta i PLUS-listan. 🙁

sculptura:

AHAHHAGHAAJHASHJDGJA NOOB

Mobbning. Anmäld.

Dold text: Lol, skoja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sara Har Kiwi:

Du, jag ska säga dig att jag var tamigfan med i "coola tjejgänget" unger hela grundskolan och jag blev utfryst var och varannan vecka för att jag hade försvarat någon stackars sate som de hade gett sig på. Så ja, lite bitter är jag.

Lugna nerey SnäckaN. [wink][wink][wink]

Sara Har Kiwi:

är det inte statens uppgift att se till att ingen diskrimineras?

På UM? [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sara Har Kiwi:

är det inte statens uppgift att se till att ingen diskrimineras?

nej? deras uppgift är att styra landet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sara Har Kiwi:

Mobbning. Anmäld.

Dold text: Lol, skoja.

Hehehe.... eh....e..... Mobbning!

Anmäld!!!
Dold text: O_O


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har blivit ett svin sen jag började hänga här, heh


   
SvaraCitera