Aviseringar
Rensa alla

UM's Stryktipsmästerskap Hösten 2012!


Ämnesstartare

Två eller tre lag där har jag ingen koll på övht.[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo:

hur får man så många rätt?

Ja du om jag visste.

Paseo:

men då vinner man ju i vilket fall som helst? förlorar man bara pengar på det då lr vinner man mer än man satsade lr jag fattar ingenting

Om du skulle helgardera i princip hela kupongen skulle det kosta runt 1.5 miljoner eller något sånt har jag för mig.

Paseo:

men då vinner man ju i vilket fall som helst? förlorar man bara pengar på det då lr vinner man mer än man satsade lr jag fattar ingenting

Ja på den matchen ja, men grejen är den att du måste vinna i princip alla matcher på kupongen för att vinna något överhuvudtaget å du har inte råd att gardera allt för mycket, i vår tävling så får du inte ha mer än 96 rader och det motsvarar fem halvgarderingar och en helgardering resten måste du "spika" resultatet på dvs bara sätta ett tecken.

Isotop:

wolves

Kul "mitt" lag gjorde omvända resan för året då West Ham gick upp. Han som såg ut som Ted Danson och var coach förra året är kickad va förresten?

passaro:

Tror även att jag gjort klart min...några matcher som stör mig dock, så väntar lite.

Väntar med spänning.

Isotop:

life on the edge

Ja jävlar i min själ. [chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

the official nördtråd

You know it.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1. 1
2. 1
3. X
4. 1X
5. 2
6. X2
7. 2
8. 1
9. 1X
10. 2
11. 2
12. 2
13. 1

Jag är inte alls duktig på detta 😛


   
SvaraCitera
Paseo

dazed:

Ja på den matchen ja, men grejen är den att du måste vinna i princip alla matcher på kupongen för att vinna något överhuvudtaget å du har inte råd att gardera allt för mycket, i vår tävling så får du inte ha mer än 96 rader och det motsvarar fem halvgarderingar och en helgardering resten måste du "spika" resultatet på dvs bara sätta ett tecken.

ah okej jag tror faktiskt jag fattar nu. ska kanske prova


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Kul "mitt" lag gjorde omvända resan för året då West Ham gick upp. Han som såg ut som Ted Danson och var coach förra året är kickad va förresten?

Haha ja, han kickades mitt i säsongen utan utsedd efterträdare. Det gick bra.. [bigsmile] Skönt att bli av med honom iaf, har ett väldigt intressant lagbygge på g och bättre lär det bli i vinter, fortfarande typ 15£ miljoner kvar sen fletcher och jarvis.

jarvis btw.. han är helt okej men inte ens nära 10£ imo [blush], Ted Dansons spelidé var typ alla bollar på Jarvis som sen slår inlägg till ingen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1. 1X
2. 2
3. 1
4. 2
5. X
6. X
7. X
8. 1
9. 1
10. 1
11. 2
12. X
13. 1


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha jag har aldrig heller gjort detta. vem väljer vilka matcher osm ska tippas? lite topp fotboll hade varit enklare. ska göra min strax. eller kanske nu nångång under veckan. hur vet vi vem som vinner? är du ordningsman eller vad vi ska kalla det dazed?


   
SvaraCitera
höna

dazed:

You know it.

men det är okej grabbar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

haha jag har aldrig heller gjort detta. vem väljer vilka matcher osm ska tippas?

Svenskaspel tror jag, iaf inte någon som vi har någon makt över. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

och vad är 96 rader? [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo:

ah okej jag tror faktiskt jag fattar nu. ska kanske prova

Ja gör det, någon behöver håll upp dom kvinnliga färgerna i denna trådjävel

Isotop:

jarvis btw.. han är helt okej men inte ens nära 10£ imo , Ted Dansons spelidé var typ alla bollar på Jarvis som sen slår inlägg till ingen.

Gött [love]

patrick bateman:

haha jag har aldrig heller gjort detta. vem väljer vilka matcher osm ska tippas? lite topp fotboll hade varit enklare. ska göra min strax. eller kanske nu nångång under veckan. hur vet vi vem som vinner? är du ordningsman eller vad vi ska kalla det dazed?

Det är varje lördagsomgång av stryktipset vi spelar,
publicerade aktuella matcherna i tråden men gå in här och fyll i
https://svenskaspel.se/?pageid=/sport/stryktipset&gid=1
Får du över 96 rader får du ta bort en "gardering" se mitt svar till Paseo på sidan 1, http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=325146&page=1#12102471

Jo jag är väl något slags lekledare.

höna:

men det är okej grabbar

Tur!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Det är varje lördagsomgång av stryktipset vi spelar,
publicerade aktuella matcherna i tråden men gå in här och fyll i
https://svenskaspel.se/?pageid=/sport/stryktipset&gid=1
Får du över 96 rader får du ta bort en "gardering" se mitt svar till Paseo på sidan 1, http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=325146&page=1#12102471

Jo jag är väl något slags lekledare.

ah, det är den äkta. get it. okej fyller i i länken. aha fattar. men gardering lät löjligt ändå. riktiga män väljer 1, X eller 2. inte olika.

coolt. får vi se hur det går nästa helg då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

ah, det är den äkta. get it. okej fyller i i länken. aha fattar. men gardering lät löjligt ändå. riktiga män väljer 1, X eller 2. inte olika.

Man gör som man vill [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Man gör som man vill

haha jo. jag ska dock strunta i det tror jag. får se när jag blir klar med min lista


   
SvaraCitera