Aviseringar
Rensa alla

um spelar™: skies of arcadia


Ämnesstartare

Genre: RPG
Konsol(er) - Dreamcast, Gamecube

efter tio år är spelet kultförklarat och hyllat som ett av den förra konsolgenerationens bästa rpg och då jag tänkte börja spelet på riktigt imorgon(om min freeloader anländer) undrar jag om fler är på att köra och spamma den här tråden med spelrelaterat snack/speldagboksskrivning.

iaf dreamcastversionen tordes ju gå att lira på dator ifall ni nu inte skulle äga spelet men ändå vara sugna på att medverka.[smile]

http://en.wikipedia.org/wiki/Skies_of_Arcadia

Image

Image

Image


   
Citera
Ämnesetiketter
Åtta

kosjka:

iaf dreamcastversionen tordes ju gå att lira på dator ifall ni nu inte skulle äga spelet men ändå vara sugna på att medverka.

Tveksamt. Jag ska testa imorgon (om jag kommer ihåg). Verkar vara ett rätt värt spel, även om jag inte är något större fan av dungeon crawling.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Tveksamt. Jag ska testa imorgon (om jag kommer ihåg). Verkar vara ett rätt värt spel, även om jag inte är något större fan av dungeon crawling.

ja okej var väl kanske iofs bara något jag antog iom att jag lyckats spela ganska många dreamcastspel flytande på ganska risiga laptops.

testa hursomhelst[smile]


   
SvaraCitera
Zsasz

Har det till mitt DC och har klarat det ett antal gånger, kommer ej spela om det just nu då mitt DC ej är inkopplat och TV:n står i garderoben.. Men som sagt, jag har klarat det några gånger så jag är relativt säker på att jag kommer kunna diskutera det ändå eller hjälpa till om någon fastnar.. [wink]


   
SvaraCitera

Har till GC så slapp ladda ner downloadable content som man behövde om man körde på DC [y]
Är dock inte hemma så kan inte spela, men stalkar tråd ändå [blush]


   
SvaraCitera