Aviseringar
Rensa alla

UM Stripp-poker


Galen

Gasolinerainbow: badrift


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nä, spelar gärna poker men inte med stripp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten: Nä, spelar gärna poker men inte med stripp

För att du inte vill visa brösten och könsorganet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zox:

du är medveten om att du måste börja hyvla av dig skinnet efter att sista plagget fallit till marken va?

det kan blir riktigt gore:igt

Nu är jag iof sig superbra på poker så jag har svårt att tänka mig att inte jag är den sista i gänget som kommer att sitta med kuken i vädret.  Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gasolinerainbow:

För att du inte vill visa brösten och könsorganet?

Ser ingen anledning att klä av mig, eller se andra klä av sig för underhållning 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

 

FruLiten:
Ser ingen anledning att klä av mig, eller se andra klä av sig för underhållning 

Vad synd att våra intressen inte går hand i hand. Jag hade gärna spelat med dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo: Ger upp när jag e naken

Är detta verkligen säkert? Skulle du våga visa.....?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1 elr 0 plagg, beror på hur bra kukdag jag har


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gasolinerainbow: Kille: Skulle vara med. Ger upp när jag är naken

Fast jag är så jävla grym på poker att jag hade inte blivit naken. Hade spelat av alla andra kläderna istället hahahaha.Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kul grej


   
SvaraCitera

skulle vara med, under förutsättning att reglerna är könsneutrala.


   
SvaraCitera

är det hold'em som gäller då, förresten?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gasolinerainbow: Tjejer får ha ett plagg mer, nämligen BH.

Nänänänä, ingen sådan diskriminering. Isåfall ska killarna få ha tjocktröja + t-shirt och tjejerna linne/t-shirt + bh. Icke!

Roligt för övrigt att bara en tjej vågar erkänna öppet att hon skulle vara med.


   
SvaraCitera
mynona

Gasolinerainbow: 1. Skulle du vara intresserad av att vara med (pollfråga)? Och i så fall:

Nä. Men inte för att jag är puritan dock; hade kunna sitta vid sidan av och sett på utan att ta det minsta illa upp, men är inte vidare exhibionistiskt lagd personligen. 

Gasolinerainbow: 2. Vilka andra skulle du vilja ha med vid bordet och alltså ha chansen att se lättklädda eller nakna?

Tycker det vore roligt att se en kombination av personer som skulle ha problem med varandras nakna närvaro; som tex isola och exner, för kanske skulle de gräla och komma in i en diskussion om nakenhet, och under omständigheterna vore det en lustig illustrerad karikatyr

Gasolinerainbow: 3. Hur mycket skulle du ta av dig innan du ger upp (pollfråga)?

hade jag varit med hade jag kunnat ta av mig kofta och skor och strumpor och armbandsur, hårsnodd och glasögon, därefter hade jag kunnat ge upp och erkänt nederlaget betydligt lättare än vad jag brukar göra i en debatt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vet inte vad underhållningen är här. Låt oss säga att alla redan sitter nästan nakna under spelet, alla fryser och alla är generade, det här är mer underhållning för tonåringar


   
SvaraCitera