Aviseringar
Rensa alla

um tjänar massa stålar på mig


Ämnesstartare

har råkat klicka på den där femton reklamen minst 20 gånger


   
Citera
Ämnesstartare

hur många femtonåringar hänger här ens?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

finner det skumt att massa av mina senaste trådar inte får några svar...what thefuck?????


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trycker alltid alltid alltid på ge kaffe till svältande barn-bannern när jag är inne via mobilen

blir knäpp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hänger typ inga 15åringar här

jag, melis och poop är alla +1.
fast sen har vi ju amboshed....


   
SvaraCitera

Angelize:

hur många femtonåringar hänger här ens?

Som Åtta har nämnt så är en stor del av trafiken på sidan icke registrerade besökare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vaaa


   
SvaraCitera

My dreams are her:

Som Åtta har nämnt så är en stor del av trafiken på sidan icke registrerade besökare.

Jag personligen brukade hänga här rätt ofta när jag var tolv-tretton, innan jag registrerade mig...


   
SvaraCitera

Ögon i en plåthink:

Jag personligen brukade hänga här rätt ofta när jag var tolv-tretton, innan jag registrerade mig...

De är just de som är målgruppen för reklamen skulle jag tro.De som läser några enstaka blogginlägg osv.


   
SvaraCitera

jag ser inte reklamen och för mig har bakgrunden blivit helt svart istället för deppressionsblå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

qazedctgb:

jag ser inte reklamen och för mig har bakgrunden blivit helt svart istället för deppressionsblå

reklamen e överallt som bakrund o högst upp i headern...störande


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

får jävlat spader på den hära bakgrunds animationen. laggar ner datan gör den som fan också [mad][mad]


   
SvaraCitera

Angelize:

reklamen e överallt som bakrund o högst upp i headern...störande

jo jag har försått det 😛 men man åker iväg till en annan sida om man råkar klicka på bakgrunden?


   
SvaraCitera
Tyrael

Angelize:

har råkat klicka på den där femton reklamen minst 20 gånger

De tjänar inte pengar på dina klick, utan per annonsör.
Så var det iallafall förr, då stod det typ 35.000kr för Siteskin.

Annonsmöjligheter
Toppbanner
Placering: Ovanför huvudmenyn på förstasidan. Ligger med under hela besöket. 100% av visningarna.
Storlek: 1000x100 pixlar

Triple widescreen
Placering: I högerkolumnen på förstasidan och på alla underavdelningar. 100% av visningarna.
Storlek: 250x360 pixlar

Double widescreen
Placering: I högerkolumnen på förstasidan och på alla underavdelningar. 100% av visningarna.
Storlek: 250x240 pixlar

Widescreen
Placering: I högerkolumnen på förstasidan och på alla underavdelningar. 100% av visningarna.
Storlek: 250x120 pixlar

Tävling
Vill du ha extra uppmärksamhet och även möjlighet att ställa frågor?

Placering: Förstasidan.
Tid: 14 dagar

Panorama
Placering: Mitt i sidan mellan huvudavdelningarna på förstasidan och samtliga underavdelningar. 100% av visningarna.
Storlek: 728x90 pixlar

Siteskin
Med ett så kallat siteskin får du hela sidan insvept i din reklamkampanj, inklusive Toppbannern.
:

Citering


   
SvaraCitera
Tyrael

Angelize:

har råkat klicka på den där femton reklamen minst 20 gånger

De tjänar inte pengar på dina klick, utan per annonsör.
Så var det iallafall förr, då stod det typ 35.000kr för Siteskin.

Annonsmöjligheter
Toppbanner
Placering: Ovanför huvudmenyn på förstasidan. Ligger med under hela besöket. 100% av visningarna.
Storlek: 1000x100 pixlar

Triple widescreen
Placering: I högerkolumnen på förstasidan och på alla underavdelningar. 100% av visningarna.
Storlek: 250x360 pixlar

Double widescreen
Placering: I högerkolumnen på förstasidan och på alla underavdelningar. 100% av visningarna.
Storlek: 250x240 pixlar

Widescreen
Placering: I högerkolumnen på förstasidan och på alla underavdelningar. 100% av visningarna.
Storlek: 250x120 pixlar

Tävling
Vill du ha extra uppmärksamhet och även möjlighet att ställa frågor?

Placering: Förstasidan.
Tid: 14 dagar

Panorama
Placering: Mitt i sidan mellan huvudavdelningarna på förstasidan och samtliga underavdelningar. 100% av visningarna.
Storlek: 728x90 pixlar

Siteskin
Med ett så kallat siteskin får du hela sidan insvept i din reklamkampanj, inklusive Toppbannern.
:

Citering


   
SvaraCitera