Aviseringar
Rensa alla

UM träff 15/8 bilder efterprat osv osv


Issen

   
Citera

Regnet var mysigt.


   
SvaraCitera

Det var trevligt! 🙂


   
SvaraCitera

Det var ett mycket angenämt möte[party]


   
SvaraCitera
Åtta

Lol. Jag trodde att det kom typ 5 pers.


   
SvaraCitera

Jag sitter vid Seven eleven vid Tanto just nu dagen efter. Kollar på bilder som Buttrack tog. När kommer det fler bilder? Vill se fler bilder. 🙂

Till er som jag tog nattpromenaden med genom tågtunneln. Tack för en underbar natt. Jag vaknade pga solen klockan 0900, som jag misstänkte.


   
SvaraCitera

Hampie <3

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

http://ungdomar.se/user_images.php?user_id=67459&folder_id=12246&create=1 ! [party]


   
SvaraCitera

Jag och Mario gick genom centralen vid tvåtiden igår, vi kom just att tänka på att det var UMträff och att det kanske fanns UMare där när vi såg MDAH och Aristoteles. Vi gick supernära Aristoteles och jag pekade nästan på honom och tänkte hälsa, men så vågade jag inte. Tyckte det var jättepinsamt om han kände igen mig. [blush]


   
SvaraCitera

Issen:

våld

<3 lycka till med flytten!

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

--- Sammanslagning 1 ---

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Jag och Mario gick genom centralen vid tvåtiden igår

🙁 ni skulle hängt kvar till 14:50 när jag kom! T_____T


   
SvaraCitera

variabel:

🙁 ni skulle hängt kvar till 14:50 när jag kom! T_____T

Vi hade inte tid, vi var på väg till Myrorna. [no-no]


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Vi hade inte tid, vi var på väg till Myrorna.

[tard]/[sad]


   
SvaraCitera

variabel:

[tard]/[sad]

Förresten har vi kommit fram till att vi inte gillar UMträffar längre. De är mest stora, läskiga och fulla av folk vi inte känner. [sad]


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Förresten har vi kommit fram till att vi inte gillar UMträffar längre. De är mest stora, läskiga och fulla av folk vi inte känner.

man kan krama på hampie [no-no]


   
SvaraCitera

variabel:

man kan krama på hampie [no-no]

Det är ändå mer läskigt än mysigt. [sad]


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Det är ändå mer läskigt än mysigt.

haha


   
SvaraCitera