Aviseringar
Rensa alla

Um-träff 6 Augusti


Vill ni spendera er tid utomhus och konsumera alkohol rekommenderar jag "det där" stället vid zinkensdamm uppe på berget med utsikt över vattnet och Stockholm City. Rätt mysigt ställe, vad det heter minns jag inte.

Har varit där flera gånger under sommaren tillsammans med vänner, alla verkar uppskatta den platsen.


   
SvaraCitera

Angelize:

whaaaat

Lounge:

hahahhaa trampa du på banan lr

Jag gjorde ingenting! Klockan var runt halv tio tror jag och jag skulle gå bort till toaletten. Såg att det var stängt på golfen då så tänkte att jag genar över där. Men då var hon där ute och plockade in eller vad hon nu gjorde. Hon frågade mig om jag visste vad staketet var till för, "hoppa över" var då inget populärt svar utan jag fick då höra att jag var en uppkäftig skit och att hon minsann skulle se till att jag gick runt i fortsättningen. [sad]

Det var ju ingen som spelade och jag trampade absolut inte på banorna så jag fattar inte vad hennes problem var. Hon har säkert koll på mig nu.


   
SvaraCitera

x_marty:

Har varit där flera gånger under sommaren tillsammans med vänner, alla verkar uppskatta den platsen.

sounds nice!! [love]


   
SvaraCitera

El Guaje:

Hon frågade mig om jag visste vad staketet var till för, "hoppa över" var då inget populärt svar

HAHAHahahahahaha


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

x_marty:

Vill ni spendera er tid utomhus och konsumera alkohol rekommenderar jag "det där" stället vid zinkensdamm uppe på berget med utsikt över vattnet och Stockholm City. Rätt mysigt ställe, vad det heter minns jag inte.

låter mysigt

emn ett berg?? inte svårt att ta sig upp?

o ner berusad 😛

El Guaje:

"hoppa över" var då inget populärt svar utan jag fick då höra att jag var en uppkäftig skit och att hon minsann skulle se till att jag gick runt i fortsättningen. [sad]

hahahhahahahhahahaha

vilken mops


   
SvaraCitera

Zapetta:

fast jag skulle nog inte dissat västerås för sthlm men kul om du gör det

Fast vad finns det i Västerås? Jag ska vara ute i skogarna där med min familj hela veckan, tror jag hinner tröttna på dem till Lördagen.


   
SvaraCitera

El Guaje:

Fast vad finns det i Västerås? Jag ska vara ute i skogarna där med min familj hela veckan, tror jag hinner tröttna på dem till Lördagen.

nära hallstahammar?


   
SvaraCitera

tänker inte komma


   
SvaraCitera

Lounge:

låter mysigt
emn ett berg?? inte svårt att ta sig upp?
o ner berusad 😛

Det finns två alternativ. Antingen att följa en trappa och ett "joggingspår" upp längst berget. Eller klättra upp lite smidigt, till och med en femåring som tappat sina första mjölktänder skulle lyckas utan några större problem.

Känner du för att "repa" så kan du skicka ett PM/sms? [smile]


   
SvaraCitera

Zapetta:

nära hallstahammar?

Nja det ligger nog där i närheten ja. Är det hett där? [surprised]


   
SvaraCitera

patrick bateman:

tänker inte komma

varför inte?

El Guaje:

Nja det ligger nog där i närheten ja. Är det hett där? [surprised]

ja jag gillar stället enormt mycket [love]


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

x_marty:

Det finns två alternativ. Antingen att följa en trappa och ett "joggingspår" upp längst berget. Eller klättra upp lite smidigt, till och med en femåring som tappat sina första mjölktänder skulle lyckas utan några större problem.

är det långt att gå?

x_marty:

Känner du för att "repa" så kan du skicka ett PM/sms? [smile]

va? 😛


   
SvaraCitera

Nä.


   
SvaraCitera

Lounge:

är det långt att gå?

1 minut från zinkensdamms tunnelbanestation.

Lounge:

va? 😛

Ja, alltså vill du gå dit en gång innan du bestämmer dig för vart du ska ha UM-träffen så kan jag hjälpa dig, alltså visa platsen vid någon tillfälle.


   
SvaraCitera

Kommer inte komma:p


   
SvaraCitera