Aviseringar
Rensa alla

UM-träff


Ämnesstartare

Hej,

Jag gick in på en användes profilbild där det stod att hon var intresserad av UM-träffar. Då tänkte jag givetvis, varför inte (jag har ju aldrig varit på en, dags nu).
Så är det folk som är intresserade av att ha en UM-träff? Kanske den här veckan, nästa vecka kan jag inte om det inte är på Söndag eller veckan innan, iof så kan jag ta med mig min engelskspråkga sysling om han vill gå.
Så än Stockholmsträff måste det bli, (går ju att ha på andra ställen i landet också). Tanto kanske är bra? Det har varit en UM-träff där någon gång. Jag är inte så bra på mysiga ställen så ni UM:are får hjälpa mig! Glad

Mvh, Trevlig.


   
Citera

International day! Rullar ögonen


   
SvaraCitera

Hade varit en kul grej att göra, Definitivt intresserad om att fixa ihop något


   
SvaraCitera

Captain Jack Sparrow:
Hade varit en kul grej att göra, Definitivt intresserad om att fixa ihop något

Känns som de inte blir något hos mig, alla är från Sthlm eller bor på stränderna i Skåne. Gråter 

Märker ni av råttorna fortfarande i Stockholm? Här i Göteborg finns det bara myror som äter upp våra kakor och duvor som hälsar på oss inne i vårt kök. De är i alla fall gästvänliga. Komsi komsi! Söt

Annars kan vi spela krocket i Slottskogen, kubb kanske. Eller så lever vi överlevnad ute i skogen. Minecraft irl typ, de vet jag många vill!


   
SvaraCitera

SkeletonGirl:

Känns som de inte blir något hos mig, alla är från Sthlm eller bor på stränderna i Skåne. Gråter 

Märker ni av råttorna fortfarande i Stockholm? Här i Göteborg finns det bara myror som äter upp våra kakor och duvor som hälsar på oss inne i vårt kök. De är i alla fall gästvänliga. Komsi komsi! Söt

Annars kan vi spela krocket i Slottskogen, kubb kanske. Eller så lever vi överlevnad ute i skogen. Minecraft irl typ, de vet jag många vill!

Vi kan också ha en picknick och lyssna på musik 


   
SvaraCitera

hmm definitivt intresserad av något i sthlm. känns en aning märkligt, men samtidigt tänker jag "varför inte". kan däremot inte förrän i augusti så antar att det får bli en annan gång


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Meatballspotatoes:

Vi kan också ha en picknick och lyssna på musik 

Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elleeen:
hmm definitivt intresserad av något i sthlm. känns en aning märkligt, men samtidigt tänker jag "varför inte". kan däremot inte förrän i augusti så antar att det får bli en annan gång

Glad :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Captain Jack Sparrow:
Hade varit en kul grej att göra, Definitivt intresserad om att fixa ihop något

Tumme upp


   
SvaraCitera

Meatballspotatoes:

Vi kan också ha en picknick och lyssna på musik 

Då kommer nog inte jag Skadeglädje 
Offrade och träffa min killkompis pga en picknick för mina stackars ben. Men er vill man ju inte missa, jag står bakom ett träd med min kikare som Team Rocket någonstans. 

Ifall det innebär picknick med bord vid en rinnande bäck så absolut! Rodnar


   
SvaraCitera

elleeen:
hmm definitivt intresserad av något i sthlm. känns en aning märkligt, men samtidigt tänker jag "varför inte". kan däremot inte förrän i augusti så antar att det får bli en annan gång

Frågan isåfall är ju bara vart i Stockholm? Skeptisk


   
SvaraCitera

Captain Jack Sparrow:

Frågan isåfall är ju bara vart i Stockholm? Skeptisk

vart som helst egentligen i centrala sthlm, orkar inte åka jättelångt med pendeln lol


   
SvaraCitera
time
 time

Trevlig-Snubbe: Det har varit en UM-träff där någon gång

*är, tusen UM-träffar, regelbundet


   
SvaraCitera

Alldeles för långt söderut Galen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time:

*är, tusen UM-träffar, regelbundet

Tja, om det är varje år eller kanske flera gånger om året så är det ju regelbundet. Antal gånger vet jag inte om jag skulle säga att det blir regelbundet men om man är på VARJE UM-träff så gör man ju det regelbundet.


   
SvaraCitera