Aviseringar
Rensa alla

UM-träff


Trevlig-Snubbe: UM är en förkortning för ungdomar (sidan heter ju ungdomar.se)

i forntiden (2000-2005) fanns det ett forum som hette ungdomsmottagningen.se (och hade ingenting med den faktiska vårdinstansen ungdomsmottagningen att göra), som senare slog sig ihop med ett annat forum som hette ungdomar.se och tog dess namn pga orimligheten i det tidigare.
Den ologiska förkortningen UM lever fortfarande kvar trots att bara typ 1 person (Jag) minns varför


   
SvaraCitera
time
 time

Trevlig-Snubbe:
VIKTIGT!!!! När kan folk komma på UM träff? Det är ju bra om man kan planera ett datum. Glad
Jag tänker försöka planera en träff i Stockholm när så många som helst kan. Jag vill inte spika ett datum nu om det knappt kommer någon.

Tips: detta förhållningssätt brukar fungera ganska dåligt. Alla går runt och väntar på att någon ska ge ett förslag = ingen tar ställning öht. Sätt ett datum som passar dig, lägg det en bra bit i framtiden (minst tre veckor) så hinner folk ta ställning och boka in det i sina kalendrar!

Finns UM-träffar som det kommit 40+ på och finns um-träffar där vi bara varit 4. Båda varianterna är soft. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte Jung:

i forntiden (2000-2005) fanns det ett forum som hette ungdomsmottagningen.se (och hade ingenting med den faktiska vårdinstansen ungdomsmottagningen att göra), som senare slog sig ihop med ett annat forum som hette ungdomar.se och tog dess namn pga orimligheten i det tidigare.
Den ologiska förkortningen UM lever fortfarande kvar trots att bara typ 1 person (Jag) minns varför

Hory sheet! Förvånad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time:

Tips: detta förhållningssätt brukar fungera ganska dåligt. Alla går runt och väntar på att någon ska ge ett förslag = ingen tar ställning öht. Sätt ett datum som passar dig, lägg det en bra bit i framtiden (minst tre veckor) så hinner folk ta ställning och boka in det i sina kalendrar!

Finns UM-träffar som det kommit 40+ på och finns um-träffar där vi bara varit 4. Båda varianterna är soft. 

Ah. Då får jag komma på ett bra datum isf. Tack så väldigt mycket för tipset! Mycket glad


   
SvaraCitera

time:

Tips: detta förhållningssätt brukar fungera ganska dåligt. Alla går runt och väntar på att någon ska ge ett förslag = ingen tar ställning öht. Sätt ett datum som passar dig, lägg det en bra bit i framtiden (minst tre veckor) så hinner folk ta ställning och boka in det i sina kalendrar!

Finns UM-träffar som det kommit 40+ på och finns um-träffar där vi bara varit 4. Båda varianterna är soft. 

Tumme upp


   
SvaraCitera

Åh!!! Vad fint att se att det fortfarande finns lite UM-träffsanda här!!! Hjärta 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

$30,00:
Åh!!! Vad fint att se att det fortfarande finns lite UM-träffsanda här!!! Hjärta 

😀 Hjärta


   
SvaraCitera

jag skulle också vilja gå på en UM träff


   
SvaraCitera

LimeTheFox:
jag skulle också vilja gå på en UM träff

Inte med mig tydligen. Kalixtus hade rätt, titta inte nått mer jag länkar fast jag hade faktiskt inte sagt att du skulle söka på bl. Det gjorde du själv. Så vi kan fortfarande gå på umträff.


   
SvaraCitera