Aviseringar
Rensa alla

UM-träff på ÅLAND! (DATUM SATT)


Åtta

Det är ju svinbilligt att åka från Sverige till Åland, så hade jag varit i Stockholmstrakten hade jag givetvis varit på. Tyvärr är jag troligen inte det, så om jag inte har lyckats bli äckligt rik till dess tror jag ej att jag kommer.

Viktigare fråga: Kommer nazgul att närvara? [bigsmile]


   
SvaraCitera

få ja sovplats?? ( e liten o ofarlig


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

vad kostar båten

Båten kostar nog ganska mkt, men känns onödigt att köpa båten bara för att åka dit en gång liksom :<


   
SvaraCitera

Kablash__:

Båten kostar nog ganska mkt, men känns onödigt att köpa båten bara för att åka dit en gång liksom :<

[love]


   
SvaraCitera

Kablash__:

Båten kostar nog ganska mkt, men känns onödigt att köpa båten bara för att åka dit en gång liksom :<

men slutaaa [cry] vad kostar det att åka till, respektive från, åland?!?!?


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

irl-kamrat

Oh you, jag ska tänka på saken [smile]

Leijonsparf:

hur dyr är spriten på åland

Priserna är tvivelaktiga... men jag säger bara 4,7% öl i närmaste lisvmedelsbutik!


   
SvaraCitera

Lovar att jag åker till Åland för en UM-träff


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Båten dit har ju förstås taxfree, så det är sjukt reducerade priser. En halvliter koskenkorva kostar 100 kr. Nej, jag vet att du inte dricker koskenkorva, men det är det bästa exemplet.

det är väl inte ens ett tillämpbart exempel? jag dricker inte koskenkorva. jag dricker stolichnaya. det är som om kassapersonalen på ica redogör för vad inträdet på skansen kostar när jag försöker betala för en säck potatis. har liksom inget med saken att göra.

men seriöst, vad kostar stoli på eller på väg till åland?


   
SvaraCitera

Åtta:

Viktigare fråga: Kommer nazgul att närvara? [bigsmile]

=)

forum.jpg


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

vad kostar båten [sad]

från kapellskär är det billigt 😀 dom vill att man ska ålka så dom får sälja sprit


   
SvaraCitera

Istechetvåpunktnoll:

Priserna är tvivelaktiga... men jag säger bara 4,7% öl i närmaste lisvmedelsbutik!

hade jag velat dricka öl så skulle jag kunnat hämta med mig lite älgpiss från de värmländska skogarna, helt gratis. jag skulle, i likhet med alla andra, förmodligen inte märka skillnaden.


   
SvaraCitera

qazedctgb:

från kapellskär är det billigt 😀 dom vill att man ska ålka så dom får sälja sprit

men vad är "billigt" då [sad] ge mig ett maxpris!


   
SvaraCitera

ps. överväger detta 🙂


   
SvaraCitera
Åtta

davvelito:

=)

Hahaha. Goda tider! [bigsmile]


   
SvaraCitera

Leijonsparf:

hade jag velat dricka öl så skulle jag kunnat hämta med mig lite älgpiss från de värmländska skogarna

Men det finns även longdrink(dock endast fjortisversion vid namn Kurko. Men det kan faktiskt vara riktigt gott[y])


   
SvaraCitera