Aviseringar
Rensa alla

UM-TRÄFF: 2 juli i Sthlm!


PMR:

Om du inte dyker upp, så ratar vi de låtarna. Tro inte att du har makt utan att vara där! Icke!

ja, sååååklart. herreguud 

får skitkasst samvete nu :((


vi kan ta med bandare om så behövs för spotifyuppspelning.


Bell
 Bell

Gruvansson:
Fan en blir sugen nu näre är såpass många som skrivit upp sig! 

Får se, gillade förra träffen i tanto. Fast var fan 2 år sen, vart springer tiden? 

Eller hur?? Min första och enda träff GladLedsen i alla fall officiella, stora träff

det var så himla roligt och du var så mysig! Kul att se dig här btw


Bell:

Eller hur?? Min första och enda träff GladLedsen i alla fall officiella, stora träff

det var så himla roligt och du var så mysig! Kul att se dig här btw

Tackar Bell! Kul stt se dig här med! Betryggande att det är rätt så många veteraner kvar ännu! 

ONT: ska försöka ta mig dit, ska kolla med släkten om någon har soffa eller något!


PMR
 PMR
Ämnesstartare

Gruvansson:

Tackar Bell! Kul stt se dig här med! Betryggande att det är rätt så många veteraner kvar ännu! 

ONT: ska försöka ta mig dit, ska kolla med släkten om någon har soffa eller något!

JA! Du är mkt mkt mkt välkommen!


PMR
 PMR
Ämnesstartare

Bell:

Eller hur?? Min första och enda träff GladLedsen i alla fall officiella, stora träff

det var så himla roligt och du var så mysig! Kul att se dig här btw

Du ska inte på träff då? Zymba ska ju dit! Time med och jag såklart Rodnar och en massa andra bra umare 


Hur många Pixies-låtar behöver man egentligen???


Istechetvåpunktnoll:
Hur många Pixies-låtar behöver man egentligen???

Ett gäng åtminstone va?


Edinburgh:

Ett gäng åtminstone va?

max två!


player one:
vi kan ta med bandare om så behövs för spotifyuppspelning.

Fett. 

Vill även slå ett slag för kubb om någon i området har ett sånt hemma. Mvh kubb-champion Cool


jag tänker dyka upp


tevepro:
jag tänker dyka upp

Very nice


reben

kan vi inte spela brännboll


jooo


Bell
 Bell

PMR:

Du ska inte på träff då? Zymba ska ju dit! Time med och jag såklart Rodnar och en massa andra bra umare 

Hade varit supermysigt men kan inte Ledsen