Aviseringar
Rensa alla

Um-träffarna.


Ämnesstartare

UM-träff är bara kul ju[zzz] dåligt bara att de alltid är i antingen sthlm eller gbg, och det ligger långt bort[n]


   
SvaraCitera
smisk

Forumträffar har alltid varit roligt, även om personen bakom nicket kanske inte alls är som man väntat sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smisk:

även om personen bakom nicket kanske inte alls är som man väntat sig.

Men det är ju lite av charmen!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det borde finnas träffar för asociala.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

postis_per:

UM-träff är bara kul ju[zzz] dåligt bara att de alltid är i antingen sthlm eller gbg, och det ligger långt bort[n]

Det finns väl skåne-träffar har jag fått för mig och bor man någon annanstans så får man väl ta och fixa det själv, take matters in your own hands! 😀 <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Violine:

Det finns väl skåne-träffar har jag fått för mig och bor man någon annanstans så får man väl ta och fixa det själv, take matters in your own hands! 😀 <3

UM träff i Skövde vore fan guld! Här har vi ju faktiskt Alexander D och Marcus M [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smisk:

Forumträffar har alltid varit roligt, även om personen bakom nicket kanske inte alls är som man väntat sig.

Violine:

Att verklighetens mesar på ett forum som ungdomar.se kunde få hög status, bli forumets kungar och faktiskt få känna sig populära - att gå på en träff skulle kunna riva ned bilden de byggt upp?

*pekar så egen citering*

Det jag tänker är på Sonecha (stavning?) som jag tyckte var spammig, efter att ha träffat honom så satte han sig i mitt hjärta. :S


   
SvaraCitera

Violine:

Själv har jag dissat nästan alla umträffar och känner mig inte stämplad, någon annan som gör det?

Jag har aldrig varit på en enda um-träff under mina typ sju år här, och jag känner mig inte stämplad. Jag har dock träffat en UM:are under mycket mer privata omständigheter, och jag tror att det ger mig mer att träffas privat än att umgås med en massa folk härifrån samtidigt.

Violine:

och känner ni er tvugna att delta?

Nej, det är ju som sagt frivilligt. Jag har inget att dölja för någon här.


   
SvaraCitera
Hail
 Hail

Violine:

Det jag tänker är på Sonecha (stavning?) som jag tyckte var spammig, efter att ha träffat honom så satte han sig i mitt hjärta. :S

Jag har lite svårt att se honom spamma irl. :p


   
SvaraCitera

Hur kan alla va uppe så tidigt [chocked]


   
SvaraCitera

Hail:

Jag har lite svårt att se honom spamma irl. :p

Haha...jag kan se det framför mig, alla sitter typ i en ring och snackar om whatever, så sitter en idiot och bara vrålar ut en massa irrelevant skit, taget helt ur luften 😀


   
SvaraCitera

Limneson:

Hur kan alla va uppe så tidigt

Jag jobbar, men jag pausar lite nu.


   
SvaraCitera
Hail
 Hail

Gryphon:

Haha...jag kan se det framför mig, alla sitter typ i en ring och snackar om whatever, så sitter en idiot och bara vrålar ut en massa irrelevant skit, taget helt ur luften 😀

Fick mig att skratta. :p


   
SvaraCitera

Gryphon:

Jag jobbar, men jag pausar lite nu.

Jo, men wtf vid 3-4


   
SvaraCitera

Hail:

Fick mig att skratta. :p

Fast om jag någonsin går på en träff, dvs om Uppenbar tvingar med mig, så ska jag spamma och trolla irl.


   
SvaraCitera