Aviseringar
Rensa alla

UM-träffen imorgon 25/7, the last thread


zIGGE

Miuuw:

Kul om man skulle se er, haha.

Våga kom dit. [bigsmile]


   
SvaraCitera

jag vill oxå vara med =(


   
SvaraCitera

Drar mig ur. [wink]


   
SvaraCitera

Kommer till centralen och vinkar (mest för att jag ogärna åker till Hässelby själv) om jag mår bra. Är lite förkyld.


   
SvaraCitera

Issen:

Jajamensan det finns det och hela tunnelbanan ligger i en och samma zon, och den går dygnet runt på helgen.

Annars är det bara att köpa för en zon och säga en station som ligger nära, om man ska åka pendeltåg tillexempel.


   
SvaraCitera

Buddah:

Jag hoppas det finns SMS-biljett till tunnelbanan?

Annars går det alldeles utmärkt att planka. Bara att kliva förbi spärren och de som sitter i biljettluckan kan inte göra ett skit för att stoppa dig.


   
SvaraCitera

mörknäs:

Känns dock off.

[cry] Jag bor nästan där.

Något som är off är att jag inte fått svar på vart på Hässelby strand som träffen ska vara, så jag måste åka ända in till stan för att ta tunnelbana(vilket jag för övrigt hatar) dit med alla folk som jag inte känner, men måste följa med ändå. [mad][blush]


   
SvaraCitera

Run Riot:

Något som är off är att jag inte fått svar på vart på Hässelby strand som träffen ska vara, så jag måste åka ända in till stan för att ta tunnelbana(vilket jag för övrigt hatar) dit med alla folk som jag inte känner, men måste följa med ändå.

Någon kan säkert ge dig mer specifika anvisningar väl på plats om det är ett stort problem

Dock inte jag, är på tok för korkad :S


   
SvaraCitera

Maj Lis Lööw:

Annars går det alldeles utmärkt att planka. Bara att kliva förbi spärren och de som sitter i biljettluckan kan inte göra ett skit för att stoppa dig.

På sunkstationer ja, de centrala är ofta ganska hårt bevakade. Går knappast att planka från centralen till Hässelby, men visst, från Hässelby till centralen kanske.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Wanking BC:

Någon kan säkert ge dig mer specifika anvisningar väl på plats om det är ett stort problem

Ta bara gröna linjen mot hässelby strand? Sedan hur man går till själva stranden kommer jag inte ihåg, var länge sedan. Men väl där lär du ju ha hittat någon UMare som hittat vägen.


   
SvaraCitera

Genius GZA:

Ta bara gröna linjen mot hässelby strand? Sedan hur man går till själva stranden kommer jag inte ihåg, var länge sedan. Men väl där lär du ju ha hittat någon UMare som hittat vägen.

Inte jag som har problem [no-no]


   
SvaraCitera

Genius GZA:

Ta bara gröna linjen mot hässelby strand? Sedan hur man går till själva stranden kommer jag inte ihåg, var länge sedan. Men väl där lär du ju ha hittat någon UMare som hittat vägen.

[tard] Ta reda på frågan innan du svara tack!

Då ställer vi den igen: Ska vi vara på Maltesholm, den där lilla jävla stranden varen nu heter eller där runt omkring där det heter Hässelby Strande men inte finns nån strand på skitlångt avstånd?


   
SvaraCitera

Genius GZA:

På sunkstationer ja, de centrala är ofta ganska hårt bevakade. Går knappast att planka från centralen till Hässelby, men visst, från Hässelby till centralen kanske.

Jag har plankat från centralen till St. Eriksplan och från St. Eriksplan till centralen och då bor jag inte ens i sthlm.


   
SvaraCitera

Maj Lis Lööw:

Jag har plankat från centralen till St. Eriksplan och från St. Eriksplan till centralen och då bor jag inte ens i sthlm.

Inte värt det, kryllar av spärrvakter, ordningsväktare och allt möjligt. Men men, jag har kort. Har själv torskat på plankning efter många lyckade försök, och det var inte så jävla roligt sedan.


   
SvaraCitera

Genius GZA:

nte värt det, kryllar av spärrvakter, ordningsväktare och allt möjligt. Men men, jag har kort. Har själv torskat på plankning efter många lyckade försök, och det var inte så jävla roligt sedan.

Har inte sett en enda vakt alla de gånger jag varit i sthlm.


   
SvaraCitera

signup-tråde är låst, men niklas helge och jello joinar, hoppas att det är ok.[bigcheers]


   
SvaraCitera