Aviseringar
Rensa alla

UMare du vill träffa IRL


Ämnesstartare

juste mawns vore kulerz också


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:

Dödsguden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sukof vore nog roligt också. Samt Kouki och Blivande_Japan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

mawns

han e kool!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sedan finns det väll massa det vore trevligt att träffa som man inte "umgås" med mkt på internet (:pPPpP) men har fått bra intryck av!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crypto:

han e kool!

i knöw[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kebu, Pallo217, Crypto aka p21, Isola, Antrax, Miceparade, Blivande_japan, iddqd, Dödsguden, kakaoxo, Beddiz (hon är nog inte särskilt aktiv längre dock), Aristoteles, Gugge, Dazed and Confused, SaD, m.fl. förmodligen.

Träffat som hastigast men ej fått intryck av: en drös nu avreggade UM:are ifrån en UM-träff.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ögon i en plåthink och kråkslott; mawns, internet, och ksenia typ (buntade ihop hipstersarna i slutet, därvav semikolonet).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajävel:

ÄNDRAT 2010-09-09 16:00
Edit: Ändrade mig, ni kan få skriva folk ni träffat som hastigast men inte fått ett intryck av också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vissarionovitj:

(buntade ihop hipstersarna i slutet, därvav semikolonet).

Jag gillar din stil


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

sedan finns det väll massa det vore trevligt att träffa som man inte "umgås" med mkt på internet (:pPPpP) men har fått bra intryck av!!

Förstår ej? [shake][shake][shake][shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajävel:

Förstår ej? [shake][shake][shake][shake]

eee alltså de jag rabblade upp var sådanna jag har/haft bra kontakt med på internet men sedan finns det folk som man fått ett bra intryck på um typ i forumet, vilket är många, som vore trevligt att träffa, och det kanske är 10 % av ummiz


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

eee alltså de jag rabblade upp var sådanna jag har/haft bra kontakt med på internet men sedan finns det folk som man fått ett bra intryck på um typ i forumet, vilket är många, som vore trevligt att träffa, och det kanske är 10 % av ummiz

Ah aight, då hänger jag med. 🙂 Såna gäller tråden också, typ alla man är nyfiken på hur de är IRL.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

spaceFlea, miceparade, kebu, tomtefar, vissel mfl [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajävel:

Visstja, dazed and confused

xsaosinx:

Dazed and Confused

[blush]
[blush]


   
SvaraCitera