Aviseringar
Rensa alla

Umare på bussen?


Ämnesstartare

Alltså. Jag skulle slå mig ner på den något överfulla bussen och när jag frågade en man (i 25-årsåldern kanske) om jag kunde sitta bredvid honom svarade han "Javisst, Absent" och gav mig ett litet hånflin på det. 

VEM?!


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

absentthinking:

Alltså. Jag skulle slå mig ner på den något överfulla bussen och när jag frågade en man (i 25-årsåldern kanske) om jag kunde sitta bredvid honom svarade han "Javisst, Absent" och gav mig ett litet hånflin på det. 

VEM?!

Vilken stad och hur såg han ut?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xisco:

Vilken stad och hur såg han ut?

I Norrköping klev jag på. Han var lång och  var av lite kraftigare kroppsbyggnad. Relativt kort orangeblont hår!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hade fan skitit på mig jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

absentthinking:

I Norrköping klev jag på. Han var lång och  var av lite kraftigare kroppsbyggnad. Relativt kort orangeblont hår!

Tänker spontant på jungman, men han har långt hår ;D
Och bor i Örebro vad jag vet.  Annars tänker jag på en f.d UM'are som jag inte vet är aktiv överhuvudtaget, men han bor/bodde i Norrköping har jag för mig.


   
SvaraCitera

Xisco: Och bor i Örebro vad jag vet.

Nej i skogen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:
Hade fan skitit på mig jag.

Min reaktion var något mildare, även att jag avgav en awkward min och satt med extremhög puls i närmare 20 minuter.  Shockerad

Xisco:

Tänker spontant på jungman, men han har långt hår ;D
Och bor i Örebro vad jag vet.  Annars tänker jag på en f.d UM'are som jag inte vet är aktiv överhuvudtaget, men han bor/bodde i Norrköping har jag för mig.

Hmm... Spännande! Undra på om någon kan träda fram? Haha!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det var inte jag.......


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

absentthinking: Min reaktion var något mildare, även att jag avgav en awkward min och satt med extremhög puls i närmare 20 minuter.

Är lite av en paranoia jag har att något sådant där skall ske. Ni sa inget mer? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Är lite av en paranoia jag har att något sådant där skall ske. Ni sa inget mer? 

Om man bortser från att jag tackade vänligt och han gav mig ytterligare några blickar och flin så nä. Jag befann mig i någon typ av chocktillstånd...


   
SvaraCitera

Underbart!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det var inte jag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

absentthinking:

Om man bortser från att jag tackade vänligt och han gav mig ytterligare några blickar och flin så nä. Jag befann mig i någon typ av chocktillstånd...

Förstår det. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ni som säger att det inte var ni, försöker ni förvirra mig ännu mer eller talar ni sanning? Alltså, nu kommer jag vara mer paranoid än vanligt. 

tevepro:
Underbart!

Jag hatälskade situationen!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kanske sade han "absolut" och du hörde fel


   
SvaraCitera