Aviseringar
Rensa alla

Umare som avlidit av droger?


Ja, det finns det, men vet inte om det är direkt lämpligt att sitta och småskvallra om sådant. Om du har hyffsad search-fu borde du kunna hitta någon av trådarna om det.


   
SvaraCitera

Ta inte droger.

Det finns en skräck-tråd på Flashback, där en polare till en som däckat på droger startade en tråd "Vad ska jag göra" typ, när den drogade höll på att dö, istället för att ringa ambulans. Den som knarkat dog...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mårran:

Det finns en skräck-tråd på Flashback, där en polare till en som däckat på droger startade en tråd "Vad ska jag göra" typ, när den drogade höll på att dö, istället för att ringa ambulans. Den som knarkat dog...

LÄNK?


   
SvaraCitera

paras:

LÄNK?

https://www.flashback.org/t1086047p19
here u go 🙁


   
SvaraCitera

Mårran:

https://www.flashback.org/t1086047p19
here u go 🙁

Lulz, vilken jävla idiot.


   
SvaraCitera

passaro:

Lulz, vilken jävla idiot.

faktiskt, men inte lulz
tjack i tre dagar utan mat och sömn är vansinne
att sedan köra heroin är som att be om döden
överlevnadstips torde vara mat och sömn


   
SvaraCitera

Hänskapt:

faktiskt, men inte lulz

Syftade mest på idioten som gjorde tråden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eshara eller något liknande hette en här. En som dog för några år sedan, tror men vågar inte säga säkert att det var till följd av drog konsuntion.


   
SvaraCitera

Ja.


   
SvaraCitera

passaro:

Syftade mest på idioten som gjorde tråden.

okej


   
SvaraCitera

passaro:

Lulz, vilken jävla idiot.

112 borde ju vara det första man tänker på... Men tydligen inte.


   
SvaraCitera

Mårran:

112 borde ju vara det första man tänker på... Men tydligen inte.

Fast med tanke på att hela sällskapet hade åkt dit för innehav i samma veva, så är ju inte det något man gärna gör i onödan. Nu hade det absolut inte varit i onödan, men du förstår nog hur jag resonerar.


   
SvaraCitera

Mårran:

112 borde ju vara det första man tänker på... Men tydligen inte.

Nej, nej, en tråd på FB, såklart.[rolleyes]


   
SvaraCitera

Hattmakaren:

Fast med tanke på att hela sällskapet hade åkt dit för innehav i samma veva, så är ju inte det något man gärna gör i onödan. Nu hade det absolut inte varit i onödan, men du förstår nog hur jag resonerar.

Jag förstår precis ditt resonemang... Men att trådskaparen var beredd att offra en själ för att inte åka dit ter ju sig väldigt märkligt ändå. Eller kanske inte, hjärnskador av droger kanske?


   
SvaraCitera

Mårran:

Jag förstår precis ditt resonemang... Men att trådskaparen var beredd att offra en själ för att inte åka dit ter ju sig väldigt märkligt ändå. Eller kanske inte, hjärnskador av droger kanske?

Snarare hoppades man ju på att det inte var någon större fara på killen, att han bara däckat för en stund och skulle resa sig upp och må bra igen.


   
SvaraCitera