Aviseringar
Rensa alla

UMare som bloggar?


Exner

GalenChibibbi:

Undrar om man vågar posta ens blogg här. Rodnar

Bättre att posta hos bloggportalen.   


   
SvaraCitera

KSENIA:

http://novikova.blogg.se/ HANDLAR OM ASGOD MAT, MINA KATTER OCH 1OOO-TALS BILDER PÅ MIG SJÄLV HEHE. RITAR LITE IBLAND OCKSP

DET LÅTER ORIGINELLT EEHEHEHEHEHEHEHEHHEHEHEHEHEHEHEH


   
SvaraCitera

Exner:

Bättre att posta hos bloggportalen.   

Vad menar du?


   
SvaraCitera
Exner

Chibibbi:
Vad menar du?

Du skrev "posta bloggen här" och låtsades inte förstå att du menade "posta länk till bloggen".


   
SvaraCitera

Exner:

Du skrev "posta bloggen här" och låtsades inte förstå att du menade "posta länk till bloggen".

= )
puss


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

http://katastrofalaomslag.blogspot.com/

Kan stoltsera med en farfar som är med i boken "sveriges fulaste skivomslag" 


   
SvaraCitera

dazed:

Kan stoltsera med en farfar som är med i boken "sveriges fulaste skivomslag" 

Finns den på blogg1 lr?!


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:
Finns den på blogg1 lr?!

Nej tyvärr. 


   
SvaraCitera

dazed:
Nej tyvärr. 

Attans!


   
SvaraCitera

Jag förstår inte hur man kan driva en sådan blogg och inte ha med klassiska album med dalapolisens spelmän så som: "dalapolisen är hård men rättvik" och "cellsamt fängslande"


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

Attans!

Jag förstår inte hur man kan driva en sådan blogg och inte ha med klassiska album med dalapolisens spelmän så som: "dalapolisen är hård men rättvik" och "cellsamt fängslande". 


   
SvaraCitera

dazed:

Jag förstår inte hur man kan driva en sådan blogg och inte ha med klassiska album med dalapolisens spelmän så som: "dalapolisen är hård men rättvik" och "cellsamt fängslande". 

De kanske är väldigt svåra att få tag på!

På rak arm känns det inte som några storsäljare


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

De kanske är väldigt svåra att få tag på!

På rak arm känns det inte som några storsäljare

Världsberömda i hela dalarna, farfar har några silverskivor osv på väggen faktiskt, i en viss generations skivbackar inom ett visst begränsat geografiskt område så är dom ganska stora. 

Jag ser dom nästan hela tiden i skivbackar på loppmarknader osv, lite Ingmar Nordströms saxpartystatus på dom nästan. 


   
SvaraCitera

dazed:
Världsberömda i hela dalarna, farfar har några silverskivor osv på väggen faktiskt, i en viss generations skivbackar inom ett visst begränsat geografiskt område så är dom ganska stora. 

Jag ser dom nästan hela tiden i skivbackar på loppmarknader osv, lite Ingmar Nordströms saxpartystatus på dom nästan. 

Oj jävlar, låter som vårt svar på lill-Invars


   
SvaraCitera