Aviseringar
Rensa alla

UMare som gått bort


Ämnesstartare

Skriv UMare som ni saknar som avreggat elr ba nt e aktiva längre. Själv saknar ja Kalixtus02


   
Citera
Ämnesetiketter

Hej, jag letar efter någon att regelbundet kommunicera för ömsesidigt samtycke. Svara mig bara på sajten: GetFucka.com mitt smeknamn: MakaTakyn


   
SvaraCitera

MakaTakyn:
Hej, jag letar efter någon att regelbundet kommunicera för ömsesidigt samtycke. Svara mig bara på sajten: GetFucka.com mitt smeknamn: MakaTakyn

LOL!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MakaTakyn:
Hej, jag letar efter någon att regelbundet kommunicera för ömsesidigt samtycke. Svara mig bara på sajten: GetFucka.com mitt smeknamn: MakaTakyn

Sluta trakassera min tråd skaffa en egen ist


   
SvaraCitera

Vet inte direkt, ser bara att det är ofta flera stycken aktiva men ingen som postar något. Antar jag saknar tiden då forumet var lite mer livligt.


   
SvaraCitera

Finns flera här som är nice. Det värsta jag vet är när jag skriver väldigt intensivt med en person sen dör samtalet ut, det är alltid lika tråkigt, när det dör ut.


   
SvaraCitera

Trevlig-Snubbe:
Finns flera här som är nice. Det värsta jag vet är när jag skriver väldigt intensivt med en person sen dör samtalet ut, det är alltid lika tråkigt, när det dör ut.

Jag saknade dig Mycket glad 
Såg twixy i helgen, hoppades hon skulle uppdatera forumlekarna!


   
SvaraCitera

SthlmsBruden;)):
Skriv UMare som ni saknar som avreggat elr ba nt e aktiva längre. Själv saknar ja Kalixtus02

UMare som gått bort..
Låter som någon dött. Skeptisk

Jag tror inte jag är mer aktiv här, när andra är oaktiva, men kanske känns så då. Jag gillar inte prata med mig själv ;D 


   
SvaraCitera

Det var någon ninja anime lover som gjorde ett inlägg om närcon, retar mig på han försvann direkt efter det där inlägget! 


   
SvaraCitera

Finns väl i alla fall 5 st som faktiskt gått bort.

De flesta som är vid liv men lämnat sidan som jag skulle saknat har jag kontakt med ändå 


   
SvaraCitera

Saab borde bli mer aktiv i forumlekarna Rodnar


   
SvaraCitera

SkeletonGirl:

Jag saknade dig Mycket glad

Naaaw tack! Rodnar


   
SvaraCitera

SkeletonGirl:
Det var någon ninja anime lover som gjorde ett inlägg om närcon, retar mig på han försvann direkt efter det där inlägget! 

Sådant är alltid träkigt när någon startar en rolig tråd och sen bara försvinner. 🙁


   
SvaraCitera

Saknar USS-Liberty Gråter


   
SvaraCitera

SthlmsBruden;)):
Skriv UMare som ni saknar som avreggat elr ba nt e aktiva längre. Själv saknar ja Kalixtus02

Kalixtus02 har dock skapat nytt konto med nytt namn. Han heter nu: KalixtusTillbakaIgenP.G.AnåtMongo


   
SvaraCitera