Aviseringar
Rensa alla

umares familjer


Ämnesstartare

Beskriv era familjer typ hur ni vill.

Jag har t.ex. en pappa, mamma, storasyster, storebror och lillebror. Farsan är tysk, typ 65 och en idiot jag inte vill ha nån kontakt med. Morsan är typ 55 och snäll, cool och en bra morsa, min storasyster är född 82 och ska gifta sig till sommaren, hon är lite konstig, min storebror är född 86 och är väldigt smart och min lillebror är född 96 och är en fjortis.

Nu vet ni lite om min familj och nu får ni beskriva era. vill ni veta mer om min är det bara att fråga 🙂


   
Citera
Ämnesstartare

Mor och far samt två yngre bröder.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har en mamma, en pappa och en brorjävel, en yngre sådan. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har en pappa från gotland, en mamma från småland/stockholm och en äldre syster och bror. De är mellan 59 och 22 år gamla. Tycker väldigt mycket om allihopa och skulle inte kunna välja en över en annan, men jag har olika relationer till var och en. Min bror har typ alltid varit min idol, han är skitball.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En mor och en far, båda snart fyllda 50. Och en yngre syrra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mamma, pappa och lillebror.


   
SvaraCitera
höna

morsan är 47 farsan också. har två småbröder- 14 och 19.

de är bäst. har bra relation till allihop 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har en far som är 52 år och jävligt bra, resolut, klok jävel men inget machotramsande. En mor som är 50 år och bra, mammig men vet när det går något slags gräns för det.  Min bror har fyllt folköl och har dom typ senaste två åren utvecklats till något slags människa man kan stå ut med utöver vad FN kräver av en.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fader, hård men rättvis jävel, gillar att skämta om allt och alla, klok och jävligt bra. Moder som är rätt mammig, i brist på bättre ord, snäll jävel. Båda i fyrtioårsåldern. Syster, som kan vara jobbig ibland, som ville ha pengar i tid och otid tills att hon skaffade sig ett jobb, älskar na över allt annat men ja, började bli lite knapert på kontot. 

Det var det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1068981_285_400.jpg

---.jpeg

bennisterk07.jpeg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

frukt:
1068981_285_400.jpg

---.jpeg

bennisterk07.jpeg

Mycket gladMycket gladMycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mamma, pappa, mormor, sissi. 2 fina kusiner som jag ser som mina småsyskon.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fassan e 55. mor e 39. jag e 21. lillebror e 18. minsta lillebror e 13. min syster e 9. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Far min är 62, mor lilla är 57. Träffar båda lagom mycket (någon gång i månaden). Har en syster som är 13 år äldre med 3 egna barn som jag i princip bara "umgås" med på födelsedagar och när hon behöver hjälp med något tekniskt. Utöver det två bröder som är 19 respektive 21. Umgås en del med den senare. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

the_fat_one: fassan e 55. mor e 39.

Du fick mig att tänka med Mercedes E55 och BMW E39 Galen


   
SvaraCitera