Aviseringar
Rensa alla

Umgås du med moderater?


Kudhos

Exodus:

känner du dem?

De vet du gubben


   
SvaraCitera

Exodus: ja

mynona:

Men vi talar inte politik


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Umgås händelsevis med borgare, vet inte vad de röstar på mer exakt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror inte det, mitt umgänge är väldigt apolitiskt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, det gör jag förmodligen, men det är inget jag vet säkert. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Naturligtvis, trots att jag anser att deras politik är fruktansvärd för Sverige. Otroligt inskränkt ifall man inte kan umgås med folk som tycker annorlunda än en själv. Ger en andra perspektiv och är utvecklande för en som person.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exodus: nej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, flera stycken. Försöker dock att undvika politiska diskussioner då jag tenderar att bli eldig. :$


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

inte vad jag vet, de flesta av mina vänner är rätt apolitiska


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

N.W:
Naturligtvis, trots att jag anser att deras politik är fruktansvärd för Sverige. Otroligt inskränkt ifall man inte kan umgås med folk som tycker annorlunda än en själv. Ger en andra perspektiv och är utvecklande för en som person.

skulle du kunna vara kompis med en svpare?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exodus:

skulle du kunna vara kompis med en svpare?

Nej. Gränsen går vi ifall man inte tror på demokrati  och yttrandefrihet. Kommunister, nazister eller islamister kommer jag aldrig vilja umgås med. Däremot ska man föra samtal och diskussioner med alla i samhället, även de som inte står upp för demokratin.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha, hihi.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kommunister genomgår oftast bara en sån fas i livet. Det går över.

N.W:

Nej. Gränsen går vi ifall man inte tror på demokrati  och yttrandefrihet. Kommunister, nazister eller islamister kommer jag aldrig vilja umgås med. Däremot ska man föra samtal och diskussioner med alla i samhället, även de som inte står upp för demokratin.Kommunister 


   
SvaraCitera
Exner

Ja, det gör jag


   
SvaraCitera
Semlan

Bara för att man håller på olika partier betyder det väll inte att man inte kan vara med varandra?


   
SvaraCitera