Aviseringar
Rensa alla

UMs smileytema för Pidgin


Nintendo:

Jag hittar inte " Smileyteman" [no-no]

Men... den är ju där. Andra bilden, längst ned - "Smiley Theme".


   
SvaraCitera

Capture:

Men... den är ju där. Andra bilden, längst ned - "Smiley Theme".

Ja, men alltså, det går inte att lägga till något där ju [mad] (det var därför jag tog med den på bild, för att visa att jag inte hittade något lägg till, men jag glömde skriva det [blush])


   
SvaraCitera

Nintendo:

Ja, men alltså, det går inte att lägga till något där ju [mad]

Skumt. Har du kollat så att du kör senaste versionen?

Hur som helst så kan du packa upp filen och lägga mappen som finns däri till %APPDATA%\.purple\smileys


   
SvaraCitera

Capture:

Skumt. Har du kollat så att du kör senaste versionen?

2.6.5 heter den och den laddades ner från hemsidan idag, så det borde vara senaste :c

Capture:

Hur som helst så kan du packa upp filen och lägga mappen som finns däri till %APPDATA%.purplesmileys

*försöker få det att fungera*

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

fick det att fungera, tack så mycket [love]


   
SvaraCitera

Nintendo:

2.6.5 heter den och den laddades ner från hemsidan idag, så det borde vara senaste :c

Det är nyare än den version som jag har. Det låter dock underligt att de skulle ha tagit bort möjligheten att lägga till smileyteman. [confused]


   
SvaraCitera

Capture:

Det är nyare än den version som jag har. Det låter dock underligt att de skulle ha tagit bort möjligheten att lägga till smileyteman.

Hm, ja. De kanske bara har gömt den på något underligt ställe eller så är jag väldigt blind [bigsmile]


   
SvaraCitera
zIGGE

Wooooooooooooooooooooho har längtat efter det här xD 😀


   
SvaraCitera

Nintendo:

De kanske bara har gömt den på något underligt ställe eller så är jag väldigt blind [bigsmile]

Kanske. Fast jag har läst någonting om att de ska ha gjort om sitt UI för att vara mer netbook-vänligt. Det skulle kunna tänkas vara så att det inte är helt färdigutvecklat ännu, så att de inte hunnit med den delen ännu.

Har du provat att trycka på drop-down-menyn där intill Smiley Themes? Jag skulle kunna tänka mig att det finns ett entry för att lägga till nya teman där.


   
SvaraCitera

Capture:

Har du provat att trycka på drop-down-menyn där intill Smiley Themes? Jag skulle kunna tänka mig att det finns ett entry för att lägga till nya teman där.

Ja, men där fanns bara tre alternativ, inget var att lägga till nya teman. Det fanns "inga smilys", "stora smilys", "små smilys".

Men ja, det fungerade ju att lägga till genom att lägga i %APPDATA%.purplesmileys, lite onödigt komplicerat, men ändå [bigsmile]


   
SvaraCitera

Åtta:

Här finns en lista över alla smilies.

ser inget.


   
SvaraCitera

KAN AMN FÅ VIRUS?


   
SvaraCitera
Åtta
Ämnesstartare

Bajwa:

ser inget.

Pastebin verkar ha tagit bort det.

Här finns det igen, i alla fall: http://pastebin.org/126239


   
SvaraCitera

Åtta:

Vill ni också ladda ned så kan ni göra det på min fina länk.

Din länk fungerar icke nu, ville ju ladda ner [sad]


   
SvaraCitera

Är det inte bara typ pedofiler som använder pidgin?[shake]


   
SvaraCitera

Kan det på något som helst sätt påverka säkerheten i Pidgin?


   
SvaraCitera