Aviseringar
Rensa alla

umskvaller


Ämnesstartare

känns som om um är uppdelat i flera olika läger. Tycker du också det känns så?

Hur är användarna uppdelade?

Gillar umskvaller.


   
Citera
Ämnesstartare

Jag är ledare för mjölkdrickarlägret![cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyckte det var mer så förut. Då fanns anarkistgänget, pundargänget, äs-gänget osv. Nu är alla halvanarkistiska, halvpundiga och halväsiga och blandas fritt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KingGurka:

Tyckte det var mer så förut. Då fanns anarkistgänget, pundargänget, äs-gänget osv. Nu är alla halvanarkistiska, halvpundiga och halväsiga och blandas fritt.

tänker mer på kompigäng. Vissa hänger ihop och vissa kan inte umgås pga vännerna ogillar varandra.


   
SvaraCitera

Men hallå, eller. Det finns redan en tråd! Kräver mer aktivitet i den. Kanske låser denna när jag lyssnar klart på sången om Jesper Rönndahls kroppsbehåring.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

Vissa hänger ihop och vissa kan inte umgås pga vännerna ogillar varandra.

Känner inte till så mycket sånt TBH. Vet att vissa användare är allmänt ogillade av de allra flesta (ingen nämnd, ingen glömd) men har missat det i övrigt 🙁


   
SvaraCitera

Fast jag tycker inte att en låsning av denna är så jävla motiverad.

NU skall jag lyssna på detta:

Är en ohjälplig fangirl.


   
SvaraCitera

Skvaller:
Jag är ohjälpligt förälskad i dysentry green, men hon har avregistrerat och visar massivt ointresse. Stackars mig. Nu blev min mamma arg på mig för att jag skrattade åt Jesper Rönndahl.


   
SvaraCitera

Jag tycker i alla fall att hon skall omregga. För fan. Om hon ej redan gjort.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag och kakaoxo är jävligt tighta och är inte vän med några andra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

Jag är ohjälpligt förälskad i dysentry green, men hon har avregistrerat och visar massivt ointresse.

jag trodde ett tag ni var samma person


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

känns som om um är uppdelat i flera olika läger

Va? Jag tycker bara att det känns som att det finns ett gäng tjejer som håller ihop, sen så... alla andra[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Va? Jag tycker bara att det känns som att det finns ett gäng tjejer som håller ihop, sen så... alla andra[confused]

finns rivalitet bland brutterna... i tell u


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

finns rivalitet bland brutterna... i tell u

Då måste denna förekomma i PM eller på en hemlig forumdel som bara brutterna kan se[confused]


   
SvaraCitera

ointressant [tard]


   
SvaraCitera