Aviseringar
Rensa alla

Umträff 5 april, Stockholm


Stekarn:

Det är ju inte direkt långt. Du hade väl bil dessutom?

Krånglig väg och skit. Och så bussar och grejer. Även om det vore kul att ses, så kringgår inte det att jag inte är orienterad i Stockholm.
Men bilen tar jag inte dit.


   
SvaraCitera

Kommer:

Lounge

El Guaje

kmmr kanske:

japan1


   
SvaraCitera

Nä 


   
SvaraCitera

Stekarn:

Jag kan (om jag kommer) behöver nämligen en kontaktperson.

hur säker e du på att du kmr komma?  samt behöver 1 livvakt om stekaren ska hämta mig 

vem vill va det?


   
SvaraCitera

kukoxo: vem vill va det?

Det kan jag vara, om jag kommer.


   
SvaraCitera

Tjohej:

Krånglig väg och skit. Och så bussar och grejer. Även om det vore kul att ses, så kringgår inte det att jag inte är orienterad i Stockholm.
Men bilen tar jag inte dit.

Varför tar du inte bara bilen? 

kukoxo:

hur säker e du på att du kmr komma?  samt behöver 1 livvakt om stekaren ska hämta mig 

vem vill va det?

Osäker. Särskilt när du säger såna saker tappar man ju sugen. Otrevligt.


   
SvaraCitera

Stekarn: Varför tar du inte bara bilen?

Avgift för att köra till och ifrån stan. Krånglig väg att köra. Hittar inte. Inte stresstålig. Drabbas lätt av panik.


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

enda helgen i april jag inte är i tokholm. gött val.


   
SvaraCitera

Tjohej:

Avgift för att köra till och ifrån stan. Krånglig väg att köra. Hittar inte. Inte stresstålig. Drabbas lätt av panik.

Bli en man! Och jag säger inte det av ondo, jag säger så för att du måste klara såna här saker för att komma nånvart i livet. Om du ändå bara ska klaga kan du lika gärna vara tyst. Tror du att du är den enda som känner sådär? ALLA är barn i början och den som påstår nåt annat ljuger. Man måste ibland bita i det sura äpplet och komma över tröskeln. För du kan inte gömma dig på pojkrummet hela livet.
Kommer för övrigt från en som är yngre 


   
SvaraCitera

Stekarn: Osäker. Särskilt när du säger såna saker tappar man ju sugen. Otrevligt.

flååååt skoja ba. det blir jättebra. du o jaaaaag

kom


   
SvaraCitera

Stekarn:

Bli en man! Och jag säger inte det av ondo, jag säger så för att du måste klara såna här saker för att komma nånvart i livet. Om du ändå bara ska klaga kan du lika gärna vara tyst. Tror du att du är den enda som känner sådär? ALLA är barn i början och den som påstår nåt annat ljuger. Man måste ibland bita i det sura äpplet och komma över tröskeln. För du kan inte gömma dig på pojkrummet hela livet.
Kommer för övrigt från en som är yngre 

sluta det blir bara dålig stämning av att säga sånt där

bättre om alla accepterar att folk är olika o så


   
SvaraCitera

Stekarn: Bli en man!

Men suck. Jag har adhd, mannen. Stress och adhd är ingen vidare kombination.

Stekarn: Och jag säger inte det av ondo, jag säger så för att du måste klara såna här saker för att komma nånvart i livet.

Visst måste jag väll göra något däråt för att komma någonstans. Men steg för steg, inte den vägen.

Stekarn: Tror du att du är den enda som känner sådär?

Det har jag inte påstått. Men alla är individer och tar saker på olika sätt.

Stekarn: Kommer för övrigt från en som är yngre

Duktigt. Du kanske gillar "utmaningar" och att uppleva nya saker.


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

Alltså kan någon moderator radera off topic?


   
SvaraCitera

Tjohej:

Men suck. Jag har adhd, mannen. Stress och adhd är ingen vidare kombination.
Visst måste jag väll göra något däråt för att komma någonstans. Men steg för steg, inte den vägen.
Det har jag inte påstått. Men alla är individer och tar saker på olika sätt.
Duktigt. Du kanske gillar "utmaningar" och att uppleva nya saker.

gillar och gillar...jag gör vad jag måste göra. Och jag vet hur bra det känns sen när man klarat av det. Detsamma gäller säkerligen dig. Som sagt, man kan inte fly från problemen i all oändlighet. Och har du diagnos på ADHD eller är du bara en sån som googlat symptomen? För jag kan upplysa dig om att vi alla har en släng av det isåfall.


   
SvaraCitera

mpt:hv:

sluta det blir bara dålig stämning av att säga sånt där

bättre om alla accepterar att folk är olika o så

Jag försöker hjälpa honom. Jag sa det redan från början, jag hjälper honom. Jag är inte ond.


   
SvaraCitera