Aviseringar
Rensa alla

Umträff i Tanto 14/6


Ämnesstartare

lemons or fruit:

joo du har rätt! fodralet har typ släppt lite i limmet bara på ena sidan
chillade ju kvar med snubben fast jag inte behövde haha.. eller vi skulle röka men så hade jag tappat bort mitt röka så då köpte vi nytt och sen rökte vi efter mkt om o men och sen baxade han en kycklingsallad åt oss o sen drog jag till tåget typ.. vid halv tio.. men somnade på tåget så hamnade i arboga och fick sitta där och "chilla" (försöka att inte sova) i typ 40 min o sen hem.. kom hem ca 1.. xd

Haha nice! 

Den dud1 var nice, trodde han var från staterna haha! jävla laurinG han drogCool

Fifan, att åka för långt är skräck1 under tågresan ju! 
Var skiträdd att jag satt på fel tåg, för det xpade i laxå och somnade och tydligen stod ett tåg bredvid och flockade ur hälften av folket som skulle (med facit i hand) vidare efter Skövde.
Men kom hem säkert iaf 8) 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

d e lugnt bara omslaget e helt slit den med hälsan o ha den på väggen för att vara extra bra

du kan visa att du har gjort rätt saker om det kommer någon hem till dig o kollar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grvan:

Haha nice! 

Den dud1 var nice, trodde han var från staterna haha! jävla laurinG han drogCool

Fifan, att åka för långt är skräck1 under tågresan ju! 
Var skiträdd att jag satt på fel tåg, för det xpade i laxå och somnade och tydligen stod ett tåg bredvid och flockade ur hälften av folket som skulle (med facit i hand) vidare efter Skövde.
Men kom hem säkert iaf 8) 

: D haha aa funderat en del på om vi snackade engelska eller svenska..men det var nog svenska

behövde du köpa ny biljett? alla blev förvånade över att inte jag behövde köpa ny det.. 😮 det var nice av sj faktiskt 

mpt:hv:
d e lugnt bara omslaget e helt slit den med hälsan o ha den på väggen för att vara extra bra

du kan visa att du har gjort rätt saker om det kommer någon hem till dig o kollar

haha ja.. måste lyssna på låtarna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kakakaka: Hehe
ska du se??

nej, nöjer mig med bootsy collins ett par dagar innan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nää, satt på rätt tåg till sist - men var på håret 8) 

ja, det var ju generöst av dem! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har ett par bilder men vet inte hur många det är som inte vill vara
med. Känner mig ganska dum som tar med kamera när jag själv vill ha
kamerafritt vid träffar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

e ju allmänt känt, isolis

ja jag är en av dem som ofta är öppen med nyfikenhet men är knappast ensam om det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

ja jag är en av dem som ofta är öppen med nyfikenhet men är knappast ensam om det

hon menade nog att paret är känt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

ja jag är en av dem som ofta är öppen med nyfikenhet men är knappast ensam om det

nä menar att d är känt att du brukar få höra hemligt skvaller och se bilder från um-träffar som andra icke-närvarande inte får se


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

nä menar att d är känt att du brukar få höra hemligt skvaller och se bilder från um-träffar som andra icke-närvarande inte får se

happ. mm har förstått att folk vet om det pga får ofta pm både här och på fb med frågor jag ej svarar på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

happ. mm har förstått att folk vet om det pga får ofta pm både här och på fb med frågor jag ej svarar på.

lol kefft?


   
SvaraCitera
Exner

Galen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exner:
Galen

tyst? 


   
SvaraCitera
Exner

amsi:

tyst? 

Talande tystnad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exner:

Talande tystnad.

tystnaden talar...:---)))$$$$&&@23($72387)


   
SvaraCitera